Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

UPC számlázás

Anonymous

A héten megkaptam a UPC-től eddigi életem legérdekesebb levelét.
A problémám a következõ:
Ezév júliusában telefonon rendeltem meg a UPC-től az internetszolgáltatásomat. A megrendeléskor nem tisztáztuk a számlázási címemet, én alapvetõnek vettem az állandó lakcímemet, ők alapvetõnek vették az elõfizetés helyét. Ennek megfelelõen a számlák egyszer sem érkeztek meg. A szolgáltató hiába tudták az e-mail címemet, a telefonszámomat, nem érdeklõdtek nálam hogy miért küldi vissza a posta a számlákat, szeptemberben lekorlátozták a netemet. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol tájékoztattak a helyzetrõl. Mivel ebben magamat is vétkesnek éreztem, ezért szó nélkül utaltam a hiányzó összeget és elfogadtam a 3000 ft visszakapcsolási díjat. Ugyanekkor átírattam a számlázási címet az állandó lakcímemre (ez történt szept 21.én, az általuk rügzített teelfonbeszélgetés bizonyíthatja).
Október végén(!) kaptam tőlük egy felszólítást, hogy fizessek 3(!) napon belül, mert elmaradtam a kifizetéssel. Mivel nem tartózkodom otthon, csak hétvégén, és semmi okom nem volt arra hogy 8 napon belüli kifizetésre felszólító levelet várjak, ezért kicsúsztam a 3 napból, amikor megint lekorlátozták a netemet.
Megint felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték hogy a szeptemberi számlát még a régi címemre küldték, ahová természetesen a többihez hasonlóan nem kaptam meg. Érdeklõdtem, hogy hogyan lehet, hiszen a címet javítottam, és kértem hogy emiatt töröljék az újbóli 3000 ft díjat.

Erre válaszul kaptam egy levelet, hogy azért kell nekem most 3000 Ft-ot fizetnem, mert az cégen belül még nem ment végig az általam szept 21-én adott információ a 26-i számlám keltéig.
Kérdem én: honnan kellene nekem minden információ nélkül tudnom, hogy ha megváltoztatom a címemet 21-én, az 5(!) nappal késõbb kiállított számla azért még csak a régi címre fog menni????
Vagy ha mégsem beszélnek egymással a számlázási és ügyfélszolgálati kollégák, legalább annyit mondtak volna hogy "Ebben a hónapban még ne várja az új címre a számlát" és én elküldöm átutalással az összeget!

Mivel a hiba egyértelmûen nem az én részemrõl történt, kértem, hogy a 3000 Ft díjat töröljék, amennyiben nem teszik a Fogyasztóvédelemhez fordulok, a bizonyítékom pedig a frappánsan megfogalmazott válaszlevelük
A szolgáltató felel ugyanis az információ megfelelõ átadásáért, minden ebben felmerülõ hiba miatt a költségek őket terhelik.

Ugyanezt elküldtem nekik e-mailben, majd elküldöm postán is, van valami esélyem egy ilyen szolgáltatóval szemben?

félkéz
User offline. Last seen 9 év 24 hét ago. Offline
Csatlakozott: 12/03/2009
UPC

UPC előfizető voltam kb. 15 éve. November elején szolgáltatót szerettem volna váltani. Bementem a UPC egri kirendeltségébe ugyanis nem tudtam pontosan van e folyamatban lévő hüségnyilatkozatom. A munkatársukat megkértem nézze meg a rendszerükben. Azt a Választ adta, hogy jelenleg nincs semmilyen aláirt hüségnyilatkozatom. Akkor Én ott helyben folyamodtam a szerződés felmondásához. A hölgy el is készitette a felmondo nyilatkozatot, amelyben az áll, hogy dijhátralékomat kifizettem.Teltek multak a napok, aztán a tegnapi nap mint derült égből a villámcsapás két befizetési csekk érkezett a UPC-től. Az egyik hüség előtti felmondás miatt!!!!!!!!!!!! Telefon a központnak és állitolag hüség alatt lennék még jövö év márciusáig. Ezt azért nem tudhattam, mert a hosszabbitás telefonon történhetett, papir nincs rola. igy intézik ugyanis. Nem tudom, hogy egy rögzitett beszélgetés papir nélkül jogalapot jelent-e a UPC-nek?????? Ezért fordultam személyesen a kirendeltség munkatársához, hogy nézzen utána a hüségnek. Akkor Ő most flegmán nézett utána? S a jegyzőkönyvem ami bizonyitja, hogy nincs dijhátralékom???? Most milyen helyzetbe hozott a kis hölgy? Hiszen ha azt mondja, hogy még hüség alatt vagyok, akkor eszem ágában sincs felmondani, hanem kivárom azt a pár hónapot. Abszurdisztánban minden megtörténhet. Kérem segitségüket ez ügybe!