Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Mit tegyek?

Nincs válasz
Irmus
User offline. Last seen 7 év 48 hét ago. Offline
Csatlakozott: 12/17/2009

Tisztelt Fogyasztó védelem!

Szeretném a segítségüket kérni az alábbi ügyben.
Én 2009. június vége tájt rendeltem egy úgynevezett Beauty & Slim Program 1381 Budapest Pf.1400 cégtől egy állítólagos fogyasztó kapszulákat. Csomagolási költséggel együtt 14.280Ft értékben. 2009. július 3-án megérkezett a csomag száma: 15310303. Visszaküldési lehetőséggel élve adott időn belülvissza is postáztam és várva várva a visszajáró összeget még telefonon tudtam is utolérni a megadott 06-40-982982-es telefonszámot, jelezvén hogy sajnos lakhely változtatás előtt állok, mivel albérletben laktam Békéscsaba Penza lt. 6/B I. 24. sz. alatt. Az új lakcímem: Murony Lenin ut 30. ezt be is diktáltam ott állítólag fel is jegyezték de a mai napig nem kaptam meg a visszajáró összeget. Ebben szeretném a segítségüket kérni.
Van még egy másik telefon szám:70/600061622 de sajnos nem érek célba.
Én tudom az ember követ el meggondolatlan lépéseket mint például egy egy ilyen megrendelés de azért nagyon elkeserítő hogy még ilyennek is ki van téve az ember.
Tisztelettel kérem segítségüket.
Várom mielőbbi válaszukat.
Máté Ferencné
30/4932682