Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

ÁRZUHANÁS Online bolt

uncle
User offline. Last seen 8 év 36 hét ago. Offline
Csatlakozott: 01/04/2010

Vigyázat az Árzuhanás nevezetű internetes céggel!!!

Dec. 1-én rendeltem két árucikket tőlük.
2 napra rá ki is fizettük átutalással.
Visszaigazolták a rendelést emailben.
Az áru csak nem jött. Már régen letelt a megadott szállítási határidő.
Telefonáltam, és senki nem tudott a rendelésünkről.
Egy napra rá már fel sem vették a telefont.
Közeledett a Karácsony ezért az osztrák Preissturz-hoz (anyacég) fordultam.
Ott először legorombítottak, majd elnézést kértek, hogy a két cikből egy nincsen nekik (de azért hagyták, hogy kifizessük). Értesítést sem kaptunk a hiányról, pedig kellet volna.
Azt írták, hogy ami van, szállítjék, a másik megrendelt és kifizetett áru árát visszautalják.
A karácsonyi ajándéknak szánt áru dec. 1-től dec. 27-ig "utazott" hozzánk, azaz már túl későn.-
Már januárt írunk, és a visszautalandó pénzt sem kaptuk még meg.
Természetesen a magyar cég megint nem elérhető és üzenetet sem lehet hagyni, mert betellt a postafiókjuk.
Így most jobb híján megint az osztrák cégnek írtam.

Mérhetetlenül csalódott vagyok ezért, mert egy gyerek mások hibája nem kapta meg karácsonyra az ajándékát.

Ilyen esetben mit lehet tenni???

BK

furimuri
User offline. Last seen 7 év 6 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/02/2009
Első teendő

A panaszfal.hu oldalon szakemberek szakszerű tanácsot adnak a kérdésekre. Javaslom felkeresni az oldalt.