Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Öntöttvas edény

Nincs válasz
Harasimowicz Mária
User offline. Last seen 7 év 39 hét ago. Offline
Csatlakozott: 02/21/2010

A Vilen Bt-től interneten megrendeltem 1 darab öntöttvas lábast 31.900.- Ft-ért, szállítási utánvétes költséggel együtt 33.800.- Ft-ba került.
A lábast a használati utasításnak megfelelően vettem igénybe első alkalommal. Kézmeleg vízzel kiöblítettem és megszárítottam. Utána húst sütöttem benne, ami le is ragadt, leégett. Utána burgonyát készítettem benne, amely szintén annyira leégett, hogy a körmömmel kellett lekaparnom. Mosogatás után rozsdás lett a lábas belseje. Ezek után telefonáltam a cég képviselőjének, (tulajdonosának?) és elmondtam aggályaimat. Ő olyan tanácsot adott, hogy mindig ki kell olajozni a lábast mosogatás után, hogy ne legyen rozsdás. Elmondtam azt is, hogy az étel rossz ízű a lábasban való főzés, sütés után. De adtam magamnak még egy esélyt és készítettem benne zöldbab főzeléket. A főzelék színe koszos feketés színű lett, az elfogyasztása után az egész család hasmenést kapott. Ekkor írtam e-mailt a Vilen Bt-nek, hogy visszaküldöm az edényt és kérem utalják vissza a vételárat. Biztonság kedvéért felhívtam a Bt képviselőjét, (tulajdonosát?) és elmondtam neki, hogy másnap visszaküldjük a számunkra nem megfelelő edényt. Erre azt felelte, hogy nem lehet, mert már használtuk. Azt válaszoltam, hogy persze hogy használtuk, hisz használat közben derült ki, hogy mennyire rossz a termék. Utána azt mondta a hölgy, hogy ha nem tetszik, akkor küldjük el a KERMI-nek. Mondtam, hogy ez nem a mi feladatunk, mert 3 napon belül jeleztük a kifogásunkat a termék iránt. Egy szónak is száz a vége, a hölgy kötötte az ebet a karóhoz és szóba sem kíván velünk állni.
Kérdésem, hogy mit mond a jogszabály ilyen esetben? Mit tehetünk ezek után?