Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

telefonvonal megszüntetése

Nincs válasz
haberland
User offline. Last seen 8 év 17 hét ago. Offline
Csatlakozott: 02/28/2010

2007-ben költöztem új lakásba.
2007 áprilisában kötöttem szerződést a Telekommal: 1 éves favorit csomag.
Az írásos szerződés még 2007-ben a költözködéskor eltűnt.
Nem laktam a lakásomban és egy év elteltével a csomag lejárta után a Telekom ügyintézői azt tanácsolták, hogy szüntessem meg a telefont. Egyikkel az Auchanban, kettővel pedig a MOM parkban beszéltem és alá is írtam, hogy meg szeretném szüntetni.
Szerettem volna az első szerződésről másolatot, de az ügyintézők azt állították, hogy nem adhatnak, de ők az adatbázisuk alapján meg tudják nézni a feltételeket, hogy felmondhatom-e a telefont.
Kb. egy hónappal később megérkezett egy 25 000 Ft-os csekk, arra hivatkozva, hogy az igaz, hogy a Favorit csomag lejárt, de a telefonvonalra 2 éves volt a szerződés. Akkor azt mondtam, hogy jó rendben, akkor nem kívánom megszüntetni, hiszen ha mindenképpen ki kell fizetni a díjat akkor természetesen akarom a telefont. A válasz az volt, hogy nem kaphatom vissza a számomat.
Ezek után szintén ügyintézőkkel írtunk egy kérvényt, hogy engedjék el a 25 ezer forintot. Több ügyintéző saját maga is úgy gondolta, hogy ez méltánytalan. A kérvényt elutasították, ekkor adtunk be újabb kérvényt, melyben részletesebben leírtam a történteket. Ezt egy éve válaszra sem méltatták. Azt hittem, akkor minden el van intézve. Gondoltam, ha lenne valamilyen követelésük, akkor csak írtak volna.
2010-ben visszaköltöztem a lakásba és szerettem volna telefonvonalat. Ekkor tudtam meg, hogy a 25 ezer forintos tartozás még mindig áll. 2010 januárjában újra kérvényt adtam be, melynek válaszára ügyintézői tájékoztatás szerint 1 hónapot kell várni. 1 hónap nem telt el, viszont a bíróságról érkezett egy felszólítás, hogy fizessek. Személyesen nem beszélhetek senkivel ez ügyben, a kérelmeimet válaszra sem méltatják.
Mi történik itt Magyarországon? Itt mindenki megtehet bármit? Micsoda felháborító eljárás ez? A Telekomnál lakik Óz a nagy Varázsló, akivel személyesen nem lehet beszélni? Egy ügyintéző bármit mondhat, anélkül, hogy őt bárki felelősségre vonná? Ha eltűnik a szerződésem, valóban nem kaphatok róla másolatot?

Haberland