Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

EMFESZ

pjt118
User offline. Last seen 10 év 23 hét ago. Offline
Csatlakozott: 03/03/2010

A bürokrácia sebessége!
Az EMFESZ néhány hónapja ügynökök segítségével igyekszik gyűjteni a lakossági partnereit. A házban is megjelent egy ügynök aki hatalmas dumával rábeszélte az embereket hogy kössenek szerződést az EMFESZ-szel. A szép színes nyomtatványt kézzel kitöltötte, az áldozattal aláíratta majd a laptopján molyolt egy kicsit és elviharzott. Azt elfelejtette közölni a boldog aláírókkal hogy szolgáltató váltáskor ki kell fizetni a az elfogyasztott gáz árát, ami a téli fogyasztás és a havi átalány fizetés miatt akár 6 havi összeg is lehet. Így a nyolc százalék kedvezmény már nem is volt olyan csábító. Nem beszélve arról hogy a szerződésben az EMFESZ meghatározta a szolgáltatandó gáz fűtőértékét! A kijozanodás után jött az ügyintézés.
Az EMFESZ ügyfélszolgálata másnap telefonon értesítésre került hogy tekintsék az aláírt szerződést semmisnek. Kérték hogy ezt írásban is erősítsük meg. Levél ajánlva elsőbbségiként Nyíregyházára amit az aláírást követő 5. napon meg kellett kapniuk. Az aláírást követő 8 napon postára adták az általuk aláírt szerződést. Telefonos megkeresésre közölték hogy megkapták a felmondó levelet is aminek feldolgozása folyamatban van.
A felmondás elfogadásáról a levél az aláírástól számított 3 hét múlva megérkezett amiben értesítették a tisztelt fogyasztót hogy forduljon az egyetemleges szolgáltatóhoz új szerződést kötni. Kiderült hogy a határozott kérés ellenére a folyamatot beindították, és az egyetemleges szolgáltatót értesítették (kilenc nappal az aláírást követően)a szerződés felmondásáról.
Szóval a szerződéskötés gyors, de a további feldolgozás már nem annyira alapos hogy képtelenek legyenek megállítani egy felesleges adminisztrációt gerjesztő folyamatot.

Bányász Zoltán
User offline. Last seen 6 év 10 hét ago. Offline
Csatlakozott: 01/15/2010
emfesz

Nekem nem kellett több hónapot kifizetnem
Mert a pontannyi elszámolási módban voltam.
Érdemes a pontannyi elszámolási módot
választani mert előzőleg az elszámoló
számlánál mindig az derült ki hogy jó
párezer froncsival többet kellett fizetni
mintha minden hónapban annyit fizettem
volna,amennyit fogyasztottam.
Reklamálni sem lehetett,mert a gázár állandóan
változott és a szolgáltató nyilván a legkedvezőbb
neki legkedvezőbb árakkal számolt.

szt76 (nem ellenőrzött)
EMFESZ

Hozzánk is ellátogatott egy ügynök az EMFESZ-től. Nem kellett komoly rábeszélőképesség ahhoz, hogy megértsük, ha valami minőségében megegyezik, csak olcsóbb, célszerű szolgáltatót váltani. Meg is tettük. Többé-kevésbé probléma nélkül zajlott a váltás, ugyan az egyetemes szolgáltatónk (TIGÁZ) azért próbálta megnehezíteni a dolgot. A gázártámogatás igénybevételéhez szükséges igazolást épp a határidő lejártakor küldte. A gázóraállás bediktálása sem volt túl egyszerű, mivel sem interneten, sem SMS-ben, sem a telefonos ügyfélszogálat gázóra állás bediktálása menüpontban nem volt erre mód, de végül sikerült az ügyfélszolgálatos hölggyel beszélnem, aki rögzítette az óraállást. Kb. 2 hét múlva visszakaptuk a pénzünket a TIGÁZ-tól. Összegzésként én mindenképpen az elégedett fogyasztók csapatához csatlakozom.