Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Instant net (vagy nem is annyira instant?)

Nincs válasz
Bender
User offline. Last seen 8 év 26 hét ago. Offline
Csatlakozott: 01/13/2010

Üdv!

Nemrég elutaztam vidékre rokonokhoz és hogy ne legyek net nélkül vettem egy ilyen óVodafonos Instantnet cuccost, mer húdemenő vonaton meg buszon netezni. Gondoltam az instant jelző kb azt takarja, ami a kakaó vagy kávéporoknál. Felhívtam a megadott számot, hogy aktiváljam a kártyát és megkössem a szóbeli szerződést. Eddig minden a legnagyobb rendben ment, a papíron azt írták, hogy pár órán belül működőképes meg minden. Vártam. A ketyere nem találja a hálózatot. Vártam még 3 órát. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahogyan ezt a sajtcédulán írták, amit a modemhez mellékeltek.
A hölgy kedvesen mondta, hogy valószínűleg picit tovább tart, de még aznap szörfölhetek a zinternet tajtékzó tengerén. Ez kb 22 óra magasságában történt. Hát aznap már nem szörföztem sehol, inkább elmentem hunyni és arról álmodoztam, hogy reggel, amikor felébredek már ömleni fog a gépem USB portjába a zadat Yodafone barátunk jóvoltából. De sajnos ez nem így történt. A modem csak keres. SIM kártya még mindig tiltva vagyon Szolgáltatónk szövevényes hálózatából. Ezért hát befáradtam /a szombat lévén délig nyitvatartó/ barcikai vodás irodába. Ott sem tudtak egyebet mondani: "Majd talán holnap". Eljött a holnap. SIM kártya még mindig sírva könyörög, hogy bebocsátást nyerjen Vodafone nagy vaskapuján, de imája nem hallgattaik meg. 1270 felhív, bácsival beszélek: Pár perc, esetleg óra és működik. De nem. Eljött a 17:59 perc. Szolgáltatás még mindig nulla. (Időközben haza is értem, ahol 10+ mbites net dübörög a dróton) Naszóval 17:59, a szóban megkötött szerződés 48 órája él, szolgáltatás még mindig semmi.

"Szolgáltató hálózatához hozzáférési pontot biztosít az Előfizető részére az Előfizetői Szerződés
aláírásától számított 48 órán belül."

Vodafone ÁSZF 2.2.1

Kedves ügyfélszolgálatos hölgy szerint nem valósult meg Szolgáltató felől a szerődésszegés. Szerintem meg de, mert a SIM kártya még mindig tiltva van a hálózatról.
Ennyit nem várnék egy kakaóra.