Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Hihetetlen!

Nincs válasz
Erika
User offline. Last seen 7 év 33 hét ago. Offline
Csatlakozott: 04/02/2010

Ha nem velünk történik el se hiszem!
Ma reggel férjem autóval indult volna dolgozni ,ha az autó elindult volna.De
nem indult ,mert az akkumulátor meghalt.Mit tesz ilyenkor az ember?Gyorsan
eljut valahogy a legközelebbi üzletbe ahol akkumulátort vehet.Férjem
szerencsétlenségére a közelünkben lévő (Albertfalva) OBI-ba ment.
Megvette az akkumulátort ,majd sietett a parkolóba ,hogy beszerelje és
elinduljon dolgozni ,hiszen már így is késésben volt!
És most jön a meglepetés ,mert a beszerelt akkumulátor nem működött.Mit tesz
ilyenkor az ember a 10 perce vásárolt akkumulátorral?Vissza viszi az üzletbe
,a 10 perce kapott blokkal és jótállással együtt.
És most jön a második meglepetés ,ami inkább arcul csapásként éri az
embert.Ugyanis közlik vele ,hogy ezt az akkumulátort bizony nem itt
vásárolta ,mert nekik nincs is ilyen fajta (után gondozást igénylő ) és a
címkék át lettek ragasztva !Természetesen kis időbe telik míg az ember
magához tér a sokkból ,majd arra gondol április 1 -je van ,tehát ez csak
vicc lehet.Aztán rájön ,hogy nem vicc ,ugyanis a közben kikövetelt vezető
,aki a biztonsági vezető és még pár alkalmazott leteremti és erősen utal rá
,hogy ön egy csaló és bizony átakarja verni őket.
A történet egyébként úgy fél 9 körül kezdődött.Egy kb 15-20 perces vita után
férjem úgy döntött ,hogy felhívja a rendőrséget ,ahol közlik ,hogy a
fogyasztóvédelmet kell hívni.Itt észrevételezném ,hogy ha valaki lop egy
áruházban ,vagy bárhol ,akkor a rendőrség kijön és jegyzőkönyvet vesznek fel
,a lopást a kamerák felvételei is bizonyítják.De ha éppen az áruház készül
megkárosítani a vevőt ,akkor az a fogyasztóvédelemre tartozik.
Felhívja hát a fogyasztóvédelmet ,ahol közlik be kell vizsgáltatni a
terméket és írjon be a panaszkönyvbe.Na igen ,de ugye lehet ,hogy én hülye
vagyok ,de abból,hogy bevizsgálják az akkumulátort és megállapítják ,hogy a
termék rossz stb ,abból hogyan fog kiderülni ,hogy én ezt itt az Obiban
vettem ,akkor már fél órája?És ha valaki nem tudná a bevizsgálás díja ami kb
60 ezer forint ,azt is én fizetem ,ha kiderül,hogy az általam újként
vásárolt akkumulátor használt.
Tehát még mindig ott áll a férjem magára hagyva.Amikor a kedves modorú OBI
dolgozok kitalálják ,hogy megnéznék az autónkat.Ekkor már megérkeztem én is
erősítésnek.
Az autóban nem volt akkumulátor ,csak az anyósüléshez betett régi elromlott
akkumulátor.Tehát meggyőződhettek a rágalmazók ,hogy mi is a helyzet ,bár
még most sem értem mire volt ez jó ,mert bár a modoruk kicsit javult ,de az
álláspontjuk nem változott.Egyébként amikor szóvá tettem ,hogy simán
tulajdonképpen csalónak titulálják a férjem és feljelentem őket
becsületsértésért ,akkor közölték velem nevetve ,hogy olyan már rég nincs!
Amikor felhívtuk egy ügyvéd ismerősünket ,kiderült ,hogy egyébként ehhez nem
lett volna joguk.De sajnos ezenkívül túl sok pozitív dolgot nem tudott
mondani ,hiszen a jogszabályok nem hagynak sok lehetőséget a fogyasztók
számára.
Kértük ,hogy a biztonsági kamerák felvételein nézzék meg milyen akkumulátort
vett a férjem ,hiszen ez lett volna az egyetlen mód arra ,hogy igazunkat
bizonyítsuk és nyílván mi is szerettük volna megnézni.De adatvédelmi okokra
hivatkozva ezt elutasították.
Ezután a önkormányzatot hívtuk a gazdasági osztályt.Itt miután férjem
elmondta bánatát kapásból elutasító választ kapott ,hogy ők bizony nem
tudnak mit tenni ,csináltassunk jegyzőkönyvet.Majd miután férjem feltette a
kérdést:Ezek szerint a multik mindent megtehetnek? elkérték az áruház
telefonszámát.Később vissza hívtak és közölték ,hogy azt mondták nekik ,hogy
a biztonsági kamera felvétele rossz minőségű.Itt megjegyzem,hogy egy OBI
áruházban nyílván több kamera is van ,de nyílván előfordulhat ,hogy
egyszerre mindegyiknek rossz a felvétele.
És természetesen az önkormányzaton dolgozónak is egyből el kell hinnie amit
az OBI embere mond ,mi meg csináljunk amit akarunk.
Végső elkeseredésünkben az akkumulátoron levő forgalmazó cég számát
hívtuk.Itt végre segítő hajlamra akadtunk.Itt megtudtunk egy igen érdekes
dolgot,amit talán mindenki megért miért nem írhatók le.
Úgy fél 12 környékén megérkezett az akkumulátort forgalmazó cég területi
képviselője.Felhívta a fönőkét ,azzal a kérdéssel ,hogy szállítottak-e be
ilyen típusú akkumulátort az OBI-ba?A válasz talán hihetetlen ,de IGEN! volt
,bár kiegészült azzal,hogy elég régen.
Majd a képviselő azt az utasítást kapta ,hogy cserélje ki az akkumulátort a
cég terhére.
Így aztán a fél 9 -kor kezdődő akkumulátor vásárlás Albertfalván a Savoya
parknál található OBI ÁRUHÁZBAN az igen kedves ,segítőkész ,vevő
centrikus dolgozók segítségével 12 órakor befejeződött.Férjem fél napot
áldozott munkaidejéből egy akkumulátor vásárlásra.
Mi ebből a tanulság?Ha esetleg ide tévedsz ,akkor kérjél meg egy biztonsági
őrt ,hogy kísérjen el és vásárlásodat a saját kameráddal rögzítse ,mert ha
ezt tudtuk volna már ma reggel mi is ,akkor nem jártunk volna így.
Egyébként nem hagyom a dolgot annyiban ,igyekszem elérni ,hogy valamilyen
módon a vezetőség is tudomást szerezen a történtekről ,mivel biztos vagyok
benne,hogy ez nem az első sem az utolsó eset volt és ha mást nem is ,de egy
bocsánat kérést szeretnék elérni.