Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

garanciajegy pótlása

Nincs válasz
nandik55
User offline. Last seen 7 év 40 hét ago. Offline
Csatlakozott: 04/12/2010

Kedves fogyasztóvédők, igazi csemegét kinálok nektek abban a reményben, hogy tudtok válaszolni. Váaároltam az IKEA-ban egy ülőgarnitúrát , amiről kiderült, hogy szériahibás. A számla egyben a garanciajegy is, mivel cég vagyunk, (kicsi, és szegény) elkönyveltük költségként és másolatot készitettünk a számláról. Az eredeti azonban elveszett, ezért az IKEA nem akar lépni. Pedig a számlán nevünk és cimünk is rajta van, és egy olyan azonositó szám, ami alapján ők előkereshetnék a saját irattárukból az ő eredeti példányukat. A kérdésem az, hogy kötelesek -e pótolni a garanciajegyet, ha a vevő pontosan azonositható. Hova forduljak, akár perre is megyünk. Egy jó ügyvéd is elkelne. Volt már hasonló esetetek? Előre is köszönöm a választ: Varga László

nandik