Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Garanciális javítás, csere, vagy pénzvisszafizetés

Nincs válasz
aranka
User offline. Last seen 7 év 30 hét ago. Offline
Csatlakozott: 04/13/2010

Karácsonra vettünk egy dvd lejátszó. Az első munkanapon visszavittük, mert semmit sem tud lejátszani.
A SPAR elküldte márkaszervizbe.
Februárban mekérdeztük, mikor kaphajuk meg.
A bolt felkereste a márkaszervizet, aki nem tudott semmit a készülékről. Az esetről a bolt jegyzőkönyvet készített és elküldte a központna. Ígéretet kaptunk, hogy ezután talán pénzt vagy másik készüléket kapunk. Érdeklődtünk márciusban és most áprilisban is a megoldásről. Most azt ígérték, hogy az ORON gyártó utánanéz a dolognak és talán ad cserekészüléket vagy utalványt.
Kérdésem?
Vajon meddig vagyok köteles még várni a hibás készülék karpótlására?
Félév, egy-két év?
Mert határidőt soha nem mondanak.
Aki tud jó tanácsot adni, írjon.