Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Fibernet Zrt. - avagy hogy kell 10 milliót keresni 3 kattintással

Nincs válasz
GreenHell
User offline. Last seen 8 év 23 hét ago. Offline
Csatlakozott: 04/16/2010

Sajnos ismét bebizonyosodott, hogy a nagyvállalatok BÁRMIT (!!!!) megtehetnek retorzió nélkül. A történet arról szól, hogy húzzák le a kisembereket még jobban (meglepő, nem?). A mai nap (ápr.15.) 11 óra tájban észrevettem, hogy nincs internetszolgáltatás. Ez megesik, tekintve, hogy egy elég nagy cég a kábeltelevízió és internet szolgáltatónk (FIBERNET ZRT.) és néha (akár nappal is) végezhetnek karbantartási munkálatokat. Gyanús akkor lett a dolog, amikor a televízóból nem jött adás. Mivel egy havi számlával el voltunk maradva gondoltam megeshet, hogy korlátozták a szolgáltatást, viszont a nevezett cégnél sajnos nem egyszer előfordult, hogy 3-4 havi hátralékunk is volt, de korlátozást eddig még nem alkalmaztak. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték, hogy az elmaradt számla miatt igenis lekapcsoltak a rendszerről. Mint más szolgáltató cégektől (villany, víz, gáz) a Fibernet Zrt-től is elvárható lenne egy, a szolgáltatás korlátozásáról szóló értesítzés kipostázása be nem fizetett számla esetén. Nos, mivel szolgáltatást használom, ezért jóérzésű állampolgárként úgy éreztem természetesen az elmaradást be kell fizetnem. A számlázásról csak annyit, hogy a Fibernet Zrt-nél a szolgáltatásért ELŐRE (!!!) kell fizetni, tehát a tárgyhavi szolgáltatás díját még a hónap elején kipostázzák, és a következő hónapban már hátralékként kezelik, és a behajtási osztály veszi át automatikusan. Nos ez esetben is erről volt szó, és erre hivatkozva korlátozták is (egyszerűen megszűntették) a kábeltelevízió és internetszolgáltatást. Csak bent az ügyfélszolgálaton szembesültem a ténnyel, hogy rajtunk kívül még több száz (ez nem vicc) lakásban szűntették meg egyik pillanatról a másikra a netet és a tévét. A dolog ott lesz érdekes, hogy a visszakapcsolásért fejenként (családonként) 10.000 Ft-ot kell fizetni, különben nincs szolgáltatás. Ezt természetesen a szolg.-ról írt szerződés egyik pontjában sem szerepel. Arról nem is beszélve, hogy az ügyintézés 3 és fél órát vett igénybe. A végeredmény peidg egy gyönyörű példa arra, hogy szedjék meg magukat a nagyvállalatok inkorrekt módon, munkavégzés nélkül.

Annyit még hozzátennék, hogy a Fibernet Zrt. szolgáltatása közepesen alacsony színvonalú és súlyosan drága, ebből kifolyólag senkinek nem ajánlom a velük való szerződéskötéseket.