Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Internetes játékkal adódó problémák

Nincs válasz
Benkő Károlyné
User offline. Last seen 8 év 12 hét ago. Offline
Csatlakozott: 04/16/2010

Üdvözlöm Önöket!

Az én problémám elég érdekes és bár pénzembe nem került a szolgáltatás,mégis szeretnék a dolog végére járni.

Egy nem rég indult internetes játékba regisztráltam,a neve FARMERAMA,ahol kertészkedni kell,növényeket termeszteni és állatokat nevelni... Eleinte ment is a dolog nagyobb hibák nélkül, kb. 1-2 hét alatt tele lett a raktáram,köztük rengeteg állattal és különböző növényekkel és a játékban használatos pénzből feltöltöttem a víztartályom és minden egyebet 100%-ra.2010.04.13-án délelőtt még minden megvolt, viszont délután,amikor ismét beléptem,már hűlt helye volt mindennek.Az összes terményem,állatom,vizem...minden felszívódott.Ekkor írtam a support-nak,ahonnan igen hamar meg is jött a válasz,miszerint nem tűnt el semmim,csak eladtam a piacon.Dátumokkal és pénzegységek feltüntetésével próbálták bizonyítani,hogy nem hibáztak,de nem sikerült nekik,mivel ezek a dátum 1 és 2 nappal előbbiek voltak,minthogy az eset történt. Ezt ismét szóvá tettem,erre azt a választ kaptam,hogy ők nem látnak bele az adatbázisomba,nem látják,hogy mit adtam el,csak azt,hogy mikor,ezért gondolták,hogy akkor adtam el mindenem egy szálig.Végül semmit nem kaptam vissza,le lettem rázva,hogy hát ők nem tudják.Tegnap egy másik játékos ugyanezzel a problémával jelentkezett a játék fórumán és ő is ezzel az ügyfélszolgálatos emberrel levelezte le a problémáját.Csakhogy neki jobban sikerült,mert végül az ő számláján jóváírtak 1200 csengőpengőt (ez a játékban a fizetőeszköz).Akkor kérdem én,hogy neki miért,ha nekem nem?Hol igazságos ez?Amikor ezzel az érintett játékossal beszélt az ügyfélszolgálatos és még úgy tűnt,hogy nem tudnak neki sem segíteni,akkor a játékos kérte a felsőbb szerv elérhetőségét,amit meg is kapott.Ma jeleztem,hogy én is igényt tartok rá. Viszont nekem már azt a választ adták,hogy felettest nincs lehetőségem elérni,mert ő a felelős az összes Magyarországon forgalomban lévő játék ügyféltámogatásáért, tehát az ő döntése a végleges az ilyen ügyekben.Tehát ennyi,van,akinek beismerik,hogy hibáztak és kap kártérítést,van akivel meg elhitetik,hogy szimplán feledékeny és ennyivel el van intézve.Nem tudom,hogy elég komoly lehet-e a téma ide,de majd meglátjuk.

Üdvözlettel: Egy csalódott játékos