Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

autórádió

Nincs válasz
Jimbo
User offline. Last seen 8 év 11 hét ago. Offline
Csatlakozott: 04/26/2010

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, hátha tud valaki segíteni. Vettem egy USB-s autórádiót és 5 nap használat alatt azt csinálta, hogy 5-10 perc működés után(az USB-n keresztül) kiírta, hogy NO USB és elhallgatott. Csak akkor éledt újra, ha kivettem az előlapot és vártam kb 1/2 órát. Kipróbáltam több pendrive-val is és ugyanez volt a szitu. Visszavittem a boltba, mert a szerviz nem fogadta. Felvették a jegyzőkönyvet és mondták, hogy értesítenek. Azon, hogy az ígért 3napos határidőt nem tartották, már meg sem lepődöm. Bevizsgálták (állítólag) és azt mondták, hogy nincs baja a rádiónak és emiatt nekem kell kifizetnem a bevizsgálás díját. Az lenne a kérdésem, hogy találkozott-e már valaki ilyennel és mi a teendő ilyenkor? Kifizessem-e a garanciaidő alatti "bevizsgálás díját" vagy sem.
Köszönettel: Zoli