Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

AEG mosogatógép

Nincs válasz
bupe
User offline. Last seen 7 év 51 hét ago. Offline
Csatlakozott: 04/28/2010

Kedves Sorstársak!

Telefonos hibabejelentést követően március 31-én jött ki az AEG-Electrolux szervizből egy 'szakember' (már bánom, de nem erőltettem, hogy adjon valamilyen papírt a kiszállásról és magától nem adott), aki megállapította, hogy cserélni kell valamilyen elektronikai panelt a kevesebb, mint fél éve vásárolt készülékben.
Ma Április 28-a van, és a szerviz továbbra sem tudja megmondani, mikorra várható eme panel érkezése.

Mit tehetek, hogy használhassam a több, mint 150eFt-ért vásárolt mosogatógépem?

Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!

Üdv,
Péter