Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Internet szolgáltatás

Nincs válasz
sizeref
User offline. Last seen 7 év 51 hét ago. Offline
Csatlakozott: 04/28/2010

Lassan fél éve van előfizetésünk egy internet szolgáltatónál.Már az elején észleltük, hogy akadozik.Az utobbi két napban azonban a jéghegy csúcsát is elhozták nekünk.Este 9 től hajnali 1 óráig nincs szolgáltatás.Majd visszajön mintha mi se történt vólna. Nos telefonok szinte százait hivtunk és csak azt a választ kaptuk, hogy 72 óra és kijavítják.Nos ráfogták, hogy ez meg az a szolgáltató miatt.Nos országos hálózatuk van.Természetesen a honlapjukon nem lehet mást megtalálni csak a telefonos hibabejelentés számát.Azt akarták bemagyarázni, hogy a hiba az ..n miatt van.Nos ha felszedünk egy sínt akkor se nappal se éjszaka nem megy át ott vonat.Nos mit is lehetne tenni? Szolgáltatót váltani ami ugye megint körök futása és újjabb nem kívánt hűségnyilatkozat aláírása.Ebben az országban mindent meg lehet tenni? Én legjobban annak örülnék ha ezt a szolgáltatót egy az egyben bezárnák.Ha valaki nem tud teljesíteni valamit ne a szegény ember pénzéből éljen meg.Ha fizetek valamiért akkor el is várom a szogáltatást.