Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Minőségi vagy nem minőségi?

Nincs válasz
barbi86
User offline. Last seen 9 év 7 hét ago. Offline
Csatlakozott: 04/30/2010

Április 13.-án vásároltam egy cipőt ami 3 alkalom után "megsérült". (Hozzáteszem munkába mentem és haza.)A cipő sarkán lévő MŰBŐR bevonat felszakadt. Ma visszavittem az üzletbe és az mondták hogy elakadt a cipő sarka valahol és azért jött le róla....... Plusz hozzátették ha 50 000 Ft-ért vásárolok egy cipőt és elakad a lábam akkor az is felszakad. Ez a cipő mindössze 2190 Ft volt. Természetesen sem javítás sem cserét nem értem el, azt is mondták ha a ragasztásnál elválik akkor már minőségi hibás, de ez nem az.
Kérdés, hogy ha ez nem minőségi hibás és emiatt nem cserélik ki akkor feleslegesen reklamálok?
Egy olyan cipőt hordjak ami esztétikailag " szakadt" . Akármilyen is egy cipő azért 3 napnál tovább kellene bírnia, vagy nem?
Előre is köszönöm ha valaki erre tud választ adni.