Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

externet

Nincs válasz
stargazer
User offline. Last seen 8 év 16 hét ago. Offline
Csatlakozott: 05/06/2010

üdv!

jó lenne összeállni többen és egyszer egy precedens értékű pert varrni az externet nyakába, de olyat hogy nagyon megemlegetik mert én már kezdem nagyon unni őket.

kezdődött azzal hogy 8 megabites netet fizettem elő, de sose ment 6 fölé a sebesség. akkor minek nem szólnak? és ha 25 mbitest rendeltem volna akkor is ők vígan elvannak és röhögnek a markukba? nekem ne jöjjön senki azzal hogy a garantált sávszélesség, mert érdekes módon alacsonyabb sebességnél pl 4mbit-nél mindig megvan a max. ők csak széttárták a kezüket hogy ők nem tehetnek róla, a t-comé a vonal. amit az bír, ők olyat adnak. de akkor könyörgöm, hogy árulhatnak olyan netet amit nem is lehet teljesíteni? ja és évekig fizettem a 8 megabitet.

akkor ezt felhoztam nekik, persze semmiféle pozitív hozzáállás vagy ilyesmi. jóváírás vagy ilyesmiről szó sem lehetett akkor nagy nehezen belementek hogy áttettek egy kedvezőbb csomagba.

erre most, akartunk egy új szolgáltatónál plusz egy vonalat, a régi t-comos számunkkal, a t-comos számunknak meg egy másik számot. egyszer csak észrevesszük hogy nincs net. azonnal felhívjuk őket, mondják hogy azért mert megszűnt a t-comos előfizetésünk. ez szerződésbontásnak minősül. mondjuk nekik: mi nem akartuk felbontani, nem is tudtuk hogy megszűnt és hogy egy újat kaptunk, de akkor megpróbáljuk visszacsinálni. mondták ok, ha visszacsináljuk akkor nem lesz semmi következménye. ezt a beszélgetést rögzítették is. nagy nehezen visszacsináltuk, erre mondják hogy kötbéres számlát fognak a nyakunkba varrni, mert felbontottuk a szerződést. az új net prepaid volt, így az is ott van már náluk, és még pluszba egy kötbéres számlát is ki akarnak fizettetni velünk. a t-comnál mindenki hüledezik hogy ezek mekkora embertelenek. pedig tényleg nem állt szándékunkban felbontani, ha már előre kifizettük az egész évet, és nem is tudtuk hogy egy nyamvadt telefonszám módosítás technikailag milyen procedúrákkal jár. vagy tényleg tudnunk kellene hogy ők most a t-comnál hurokhorodzásos akármit fognak csinálni?! és előre kellene szólni az externetnek ha én egy másik szolgáltatónál egy új vonalat szeretnék? tényleg?! miért kik ők? semmilyen más, sokkal alapabb szolgáltatónak nem kell előre szólni ha pl elköltözik az ember, hanem utána szépen mindent el lehet intézni. akkor is megváltozhat a telefonszám ha elköltözik az ember. sőt akkor még a vonal is meg minden. józan paraszti ésszel tényleg evidensnek kellene lennie hogy ilyenkor azonnal szerződést szegek? amikor az új telefon még csak nem is a t-com vonalán jön hanem teljesen más kábelen és a t-comos vonalunkon minden érintetlen maradt?

nem igaz hogy ez így rendben van... kiváncsi vagyok elküldik-e a felvett telefonbeszélgetést, de gondolom nem fogják.