Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

T-home

Anonymous

Sziasztok!

Nem akarom elhinni, hogy ilyen is megtörténhet!!

Munkanélküli vagyok, a férjem fél állásban dolgozik havi negyvenezer forintér.
Sok az adósságunk, élelemre alig jut, a gyerekeink segítenek, a szó szoros értelemben, hogy legyen mit ennünk.
Sajnos a közüzemi számlákat sem tudjuk fizetni, mint ahogyan a T-Hom nevű szolgáltató számláit sem.
Nem kertelek, összegyűlt kb. negyvenötezer forint hátralék, de mivel a gyerekemnek most nagy szüksége van a netre, mert érettségire készül, gondoltam valahonnan megszerzem a pénzt és befizetem a nem kevés összeget, amivel elmaradtam.
Vért izzadtam de összejött (mostmár barátoknak is tartozom).
Hurrá gondoltam lenulláztam magam!!!Tartozás törölve!!
Hát igen....Mennyire naiv vagyok, pedig már megértem egy s mást.
Férjem felhozott egy levelet az előbb említett szolgáltatótól.Igaz nem tartozás volt.
Kiváncsian nyitottam ki, vajon mi lehet benne?
Hát mi más .....!!! Szép sárga csekk, arról az időszakról amikor kikapcsolták az internetet.
Gyorsan tárcsáztam az ügyfélszolgálatot és kérdőre vontam a fiatalembert, hogy ugyan miért kellene fizetnem,amikor nem tudtam igénybe venni a szolgáltatást, mert azt elvették.
A válasza az volt:a szolgáltatás megvolt, az én hibám miatt nem tudtam azt igénybe venni.
Hát ennyi volt.
Nem tudom ez tényleg így van? Olyan valami után kell fizetnem, amit nem is vettem igénybe?

Üdv: Mamszli

ksvktr (nem ellenőrzött)
T-Mobile

A T-Mobile megszűntette a korlátlan internet-hozzáférés lehetőségét.
Aggályos kiértesítéseket követően, (még a T-Mobile belső dolgozói is
csak fél hónappal az eset előtt tudták meg, az előfizetők sokan csak
most, vagy most sem.) Az értesítések visszamenőleg jöttek meg, nekem
személy szerint 80.000 ft-os túlszámlázási díj mellett kapcsolták ki
tegnapelőtt, amit rövid határidőn belül be kell fizetni, (különben
plusz 55 ezer ft tartozást és behajtást helyeztek kilátásba), holott
nemrég álltam át a korlátlanra és többszöri megerősítést kaptam, hogy a
korlátlan használat fix összegért jár és ez marad is így.

Ha valaki tud hasonlóan járt előfizetőkről (állítólag sokan vannak),
kérem keressen meg, fogyasztói jogaink együttes érvényesítése érdekében.

Köszönettel: ksvktr@gmail.com