Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

cipő

Nincs válasz
Anonymous

Miután néhány év vettem egy Rieker csizmát, és nagyon elégedett vagyok vele, kerestem egy Rieker szandált. A próbánál említettem a nagynehezen előkerült eladónak, hogy szorít, és kértem, nézze meg. Nem nézte meg, de biztosított, hogy a vékony pántok kitágulnak. De amikor elkezdtem hordani, minden lábujjamon piros jelezte, hogy a szorítás nem szubjektív megállapítás. 05.20-án vettem a szandált, 2 hétköznap és (23. és 24. ünnep)után visszavinném, de előtte megkérdezném, van-e esély, hogy kényelmes legyen a szandálom. Ráadásul azért vettem, hogy az egyhetes Toscánai utazást jól viseljem. (72 éves vagyok)