Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Melegvíz hődíj

Nincs válasz
Anonymous

Tisztelt Fogyasztóvédelmi Hatóság!

A problémám a következő:

Nemrégiben - mivel nem voltunk megelégedve a szolgáltatás minőségével - leváltunk a központi melegvíz rendszerről.
Minden szükséges papírmunkát elvégeztünk (Lakói beleegyezés - ÉMÁSZ éjszakai mérő - Vízmű melegvíz mérőóra leszerelés,
plombázás) és bejelentettük ezt a Balassagyarmati Városüzemeltetési Kft-nek. A Kft jelezte, hogy tudomásul vette,
de továbbra is számláz Központi fűtés melegvíz alapdíjat. Megkeresésünkre röviden azt válaszolták, ezt máshol is
így szokták.

Ebből adódóan, szeretném megkérdezni Önöktől, hogy ebben az esetben jogosan jár-e el az üzemeltetést végző Kft.

Még egy pár szó, a leválás okáról.

Kislányunk született tavaly decemberben és a napi rutin részévé vált a fürdetés.
Az üzmltetési szerződés 42 fokos melegvizet garantál, de ez nagyon ritkán volt így
(általában 35 fok volt este 6 óra után). Itt is megkerestük az illetékest, az Ő válasza is
eléggé kiábrándító volt - "Fürdessünk később"

Az utolsó számla fényképét, itt megtalálják:

http://musicalmoments.p8.hu/futes.jpg

Köszönöm a türelmüket!

Várom válaszukat!

Tisztelettel Kiss Arnold