Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Meddig várjak?

Nincs válasz
andrea.gieth
User offline. Last seen 8 év 19 hét ago. Offline
Csatlakozott: 06/28/2010

Lehet,hogy nem vagyok egyedül a gondommal:2 és fél hónapja rendeltem bútort,melyre az előleget annak rendje-módja szerint befizettem, egy hónapos szállítási határidőt jelöltek meg ,a mai napig nem történt semmi.Az üzletben széttárták a kezüket ,nem tudják ,mi a teendő.Email ment a forgalmazó cégnek ,melyre válasz nem érkezett. Hogyan tovább? Kihez lehet fordulni ,milyen kompenzációs lehetőségre van lehetőség?