Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

kábeltévé

mandrea
User offline. Last seen 7 év 38 hét ago. Offline
Csatlakozott: 07/09/2010

Kábeltévé ügy.
Közel mésfél évvel ezelőtt internet szolgáltatást rendeltem x cégtől. X cég a bekötési munka elvégzésével megbízta y céget, mivel a környékünkön a kábeltévé szolgáltatást y cég szolgáltatja és a bekötéseket is Ők végzik. De mi csak az internetet kértük és csakis az lett bekötve, mivel használjuk így x cégnek fizetünk is a szolgáltatásért. Egy hónap elteltével érkezett y cégtől a számla.
Én:
Hívom Őket mi ez?
Szolg.:
A kábeltévé szolgáltatás díja.
Én:
Nálam nincs ilyen szolgáltatás, nem kértem, nincs bekötve, nincs szerződésem, mit fizessek?
Szolg.:
Rendben utánna néznek.

Következő hónap. Újabb csekk + elmaradás
Én:
Azóta sincs ilyen szolgáltatásom, miért fizessek?
Szolg.:
Írásban jelezzem a problémám.
Én:
Megírtam, elfaxoltam.

Következő hónap. Újabb csekk + elmaradás
Én:
Már írásban is jeleztem!!
Szolg.:
Igen, igen látja, majd szól a pénzügyre, hogy töröljenek.

Következő hónap + csekk,Én telefonálok,következő hónap + csekk.... Hiába szólok ezerszer, nem értik és Én sem mi ilyen nehéz abban ha nem szolgáltatnak akkor nincs miért fizetnem.Gondoltam ezek hülyék!!

Kb. két hónapja levelet kaptam y cégtől nagyon rossz ügyfél vagyok és egyéb irgum-burumok, felmondják a szerződésem és fizessem ki a tartozásom + kikapcsolásidíj + .... mindenféle járulékos költségek. "Nevetnék ha még volna hozzá kedvem."

Én:
Már néhányszor lejátszottuk ezt, és mit fizessek ha nem kapok sőt nem is kértem ezt a szolgáltatást.
Szolg.:
De Ő látja, hogy megrendeltem.
Én:
Kérnék az általam is aláírt szerződésből egy példányt.
Szolg.:
Ők ebből Nekem nem adhatnak ki.
Én:
Munkalapon igazolom, hogy Nálam megtörtént a bekötés?
Szolg.:
Abból nincs aláírt példányuk.
Én:
Akkor elvégezték a bekötést?
Szolg.:
Utánna néznek és visszajeleznek.

Néhány nap múlva, egy behajtócég értesít, hogy behajtási eljárást kezdeményez, mivel nem fizettem ki y cég számláit. Igen dühösen hívom y céget.

Szolg.:
A napokban már ki is kötötték Nálam a szolgáltatást és ott van Náluk az aláírt munkalap, amin igazolom, hogy kikötötték, mert nem fizettem. Szóval rendezzem a tartozásom.
Én:
Gondolom súlyos emlékezet kimaradásom lehet, mivel Nálam ilyesmi nem történt.

A mai napig itt tartunk. Mit tehetek még??? "Azon kívül, hogy rájuk borítom az asztalt?"
Manapság ebben az országban bárki bármit megtehet?
Belekerült a Nevünk az adatbázisukba és fizessek? De miért??? És még hozzáteszik hogy ebből Nekem kell kimosni magam.
Melyik hivatalos szervtől tudok segítséget kérni kábeltévé ügyben?

Versuchskaninchen
User offline. Last seen 6 év 12 hét ago. Offline
Csatlakozott: 01/19/2012
televíziós csatornák

Egy német barátnőm hónapokkal ezelőtt vett egy új tévékészüléket, mert a régivel nem tudott bizonyos csatornákat fogni és a kábeltársasága javasolta neki ezt a lépést,de sajnos azóta is ugyanaz a problémája és most a kábeltársaság képviselője az állítja, hogy a házban van a probléma,ahol a barátnőm lakik, valószínűleg gyenge a jel. Közben már a barátnőm rengeteget telefonált az ügyben és ez az ügy már eddig is sokba került neki. Mi a teendő eben az esetben?

Érdekes témák