Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Videókártya

MUDavid
User offline. Last seen 8 év 1 hét ago. Offline
Csatlakozott: 07/11/2010

A történet valahogy így hangzik:

A GARANCIÁLIS videókártyámon tönkrement a memória. Több mint egy hónapja visszavittem hogy cseréljék ki.
Azóta csak azt a választ kapom hogy a szervízes szabadságon van illetve hogy most éppen elküldték a gyártónak és ott tesztelik de még nem tartanak sehol. A kérdésem annyi hogy erre nincs meghatározott idő nekik?
Ugyértem valami türelmi idő vagy valami. Több mint 1 hónapja náluk van. Azóta semmi nem történt vele. Egy több 10ezer forintos hardverről van szó.
Köszönöm

QC (nem ellenőrzött)
QC

Én is épp így jártam. Több mint egy hónapja garanciában van a videókártyám, és mindig kitérő választ kapok. Szintén az érdekelne, van-e erre valamilyen jogszabály? Meddig húzhatják az időt?

A viszonteladó (aki szervízbe küldte) adott nekem garanciapapírt, van átvételi lapom tőle, de néha nagyon fura érzésem van vele kapcsolatban is...