Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

BOSCH "márkaszerviz"

Nincs válasz
Pietro69
User offline. Last seen 8 év 6 hét ago. Offline
Csatlakozott: 08/11/2010

Tisztelt Fogyasztóvédelmi Fórum!

Az alábbi számomra felháborító esetet szeretném megosztani Önökkel.

A panaszom oka a magyarországi BOSCH márkaszerviz szolgáltatása, annak is a barkácsgép részlegé (ha van külön ilyen). Történt, hogy április elején vásároltunk az egyik nagy barkácsáruházban egy komolyabbnak tűnő SKIL akkus csavarbehajtó gépet, az eladó szakszerű tanácsára hallgatva, elhittük azt, hogy BOSCH minőséget kapunk. Mi tényleg csavarbehajtásra használtuk napi szinten, mivel fa gyerek játékokat, mászókákat szerelünk össze. A készülék 2 hónapot bírt amikor is eltört a nyele, valószínűleg nem bírta folyamatos nyíró feszültséget a behajtások során. Sebaj garanciális, visszavittem a barkácsáruházba 06.10.-én, ahonnan a készüléket elküldték a "szakszervizbe". Pár nap múlva hívtak, hogy szerintük nem garanciális, mi törtük össze, ha óhajtom vihetem minőség- és anyagvizsgálatra, de az nekem kell fizetnem és több hónap, ha a bíróság nekem ad igazat akkor adnak egy másikat, vagy az árát, vagy választhatom azt, hogy kb. 4.000 Ft-ért megjavítják és 1 hét múlva visszakapom.

Azóta majdnem 2 hónap telt el és még csak információm sincs, hogy mikor lesz gép.

Hogy mi történt azóta?

Miután elfogadtam a javítási árat, ígértek 1 hét javítást és, ha kész majd küldik az áruházba. Miután letelt az egy hét hívtam őket (itt megjegyezném, hogy ők egyszer sem hívtak) hogy mi a helyzet, mire közölték, hogy alkatrészre várnak. Ez így ment hetekig.

07. hó 20.-án ismét érdeklődtem, mert kezdett elfogyni a türelmem, de még mindig alkatrészre várunk. Segítőkész szervizes kolléga (megjegyzem ő volt az egyetlen) javasolta, hogy várjam meg a 07.28-at mert akkor lejár a 30 napos javítási határidő és kötelesek új készüléket adni. Azt nem értem hogy hogy 06.10-07.28 időszakra hogyan jött ki nekik a 30 nap, de ez már mindegy?! Így is tettem, majd bementem az áruházba érdeklődni, hogy ők mit tudnak a készülékemmel kapcsolatban. Természetesen semmit, náluk még mindig a javítási infó van. Egyből hívtam a szervizt, ahol közölte a kolléga, hogy az ő főnöke M. Gábor nem adott olyan jellegű utasítást, hogy adjanak új készüléket. Írtam M. Gábornak e-mailt, hogy szeretném a cserét kérni, mire válaszolt, hogy "Az Ön különleges esetének megoldása jelenleg kiírt cseretermék státuszban van. Kérjük szíves türelmét, az áruház a cserekészülék beérkeztével értesíti Önt, amely, a hétvége érkezése miatt a jövő hét elejére várható", ez 07.29.-én csütörtökön történt. Persze se a rákövetkező héten, se azóta nincs semmilyen csere készülék. Ismét telefon a szervizbe, ahol tájékoztattak, hogy a főnök M. Gábor semmilyen utasítást nem hagyott, hogy cseréljék ki a készüléket és különben is elutazott 2 hét szabadságra. Megjegyezném, hogy a barkácsáruház polcai tele vannak ugyan ilyen készülékkel. Ezt meg is jegyeztem a szervizes kollégának aki közölte, hogy ugyan ezt a készüléket már nem gyártják, de nekik ilyet kell behozatni külföldről. Miért is?

A felháborító, hogy ha én nem telefonálgatok rájuk naponta, akkor semmilyen infót nem adnak, semmilyen tájékoztatást nem nyújtanak. De úgy látszik ez sem segített a dolgon. Miután kértem a M. Gábor főnökét, hátha van aki tud nekem segíteni, kiderült, hogy neki nincs főnöke ő itt valamilyen félisten és csak is ő léphet ez ügyben. Akkor miért nem lép semmit, vagy legalább miért nem tájékoztat? Szervizes kolléga minden nap türelmet kér tőlem és állítólag próbálja elérni a nyugodt lelkiismerettel (bár szerintem nincs neki) külföldi szabadságon lévő félisten főnökét, hogy kapjon valamilyen utasítást. Most itt tartunk és a tehetetlenség bosszant nagyon és, hogy ennyire szánalmas, silány, és minősíthetetlen szolgáltatást meg lehet tenni Magyarországon. Közel két hónapja fizetem egy másik profi készülék bérleti díját, amiből már vehettem volna egy új készüléket. Ezt vajon kifizeti a szerviz?

Minden esetre többet se SKIL, se BOSCH szerszámot nem fogok venni és minden ismerősömet le fogom róla beszélni.

Üdvözlettel:

N. Péter

N Péter