Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

szünetetletés idejére is díjat számít a UPC

Nincs válasz
Imre001
User offline. Last seen 7 év 34 hét ago. Offline
Csatlakozott: 08/13/2010

A tavaszon - mivel hetek teltek úgy el, hogy a UPC direct szolgáltatását csak a műsorsújság megtekintésére használtam - úgy döntöttem, kipróbálom, milyen nélküle.
Nem hiányzik, ám a UPC a szüneteltetés 6 hónapjára díjat számított fel, előre, holott még az egyébként ingyenes csatornák vételét sem biztosította, tehát semmit - pénzért. Természetesen ezt észrevételeztem feléjük, mire azt válaszolták, igazuk van, erről tájékoztattak. Tényleg. Éppen úgy, ahogy a hatóságok tájékoztatnak a kötelezettségeimről! Megérdeklődtem "a" felügyeletnél is a dolgot, mire a válasz: a szüneteltetési díj benne foglaltatik a szerződésben.
Lehetséges.
Szerintem azonban - függetlenül tájékoztatástól és szerződéstől - ez nem fogyasztóbarát magatartás, sőt: tisztességtelennek is nevezném.
A történethez tartozik még, hogy a szüneteltetés ideje alatt rájöttem: minek fizessek én díjat, inkább lemondom. Megtettem 3 (három) e-mailben! Ki lehet találni, hányadikra reagáltak, és így mikortól szűnt meg a szerződésem! Hát nem az első bejelentés napjától... Sőt: saját maguknak 8 napot adtak arra, hogy a bejelentésemre levélben megírják a teendőket, aztán számomra csak 5 napot biztosítottak a készülék leadásához. No, ezt nem használtam ki, leadtam aznap, és már csak azt sajnálom, hogy nem mondtam le eleve a szüneteltetés helyett.

IMRE001