Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Vodafone/autópálya matrica

Nincs válasz
Juhász
User offline. Last seen 7 év 48 hét ago. Offline
Csatlakozott: 08/16/2010

Az esetem a következő:

- Külföldi nyaralásra indultunk, hajnalban még a határ előtt felhívtam a Vodafone-t, hogy megérdeklődjem, ha hazafele jövök, hogyan tudok telefonon matricát vásárolni. Egy kedves hölgy el is mondta, csupán 2 apró infót felejtett el közölni, méghozzá azt, hogy mikor elküldöm a rendszámot, kapok egy válasz SMS-t arról, hogy biztosan kérem a matricát, és ha igen, akkor 3 percem van rá válaszolni szintén SMS-ben, hogy ok a vásárlás. A másik apró infó pedig az lett volna, hogy ezután még kapok egy SMS-t a Vodafone-tól, és csak így érvényes a vásárlás. Én kb. fél óra különbséggel igazoltam vissza, (nem 3 perc alatt) és ez már késő volt ezek szerint, mert ma kaptam egy 15.000 Ft-os bírságot, hogy nem volt matricám. Meg sem fordult a fejemben, hogy a matrica nem lett megvéve akkor. Soha nem vásároltam telefonnal, így ezeket nem tudhattam. A hölgy a Vodafone-tól pedig fél infót adott.
Felvették a beszélgetést, de mikor reklamáltam, egy ügyfélkapcsolatos közölte, hogy nem veszi fel a panaszom és tudhattam volna, hogy kapok visszaigazoló SMS-t, a téves tájékoztatás miatt elnézésemet kérte. Tehetetlennek érzem magam, mert úgy érzem jogom van teljes infót kapni egy szolgáltatásról, hisz ezért hívtam föl előtte őket. Nem érzem, hogy az én hibám, hisz szándékomban állt megvenni a matricát, és jogtalannak érzem a 15ezer forintos bírságot csupán azért, mert egy Vodafone-os hölgy nem tájékoztatott kellőképpen. SMS-ek a telefonomban vannak.
Megtehetik ezt velem? Borzasztóan elkeserít, hisz nem kevés pénzről van szó, és az elvről, arról, hogy egy Multi mi mindent megtehet. Mellékesen megjegyzem, ettől a hölgytől kérdeztem a roaming szolgáltatásról is, és férjem vissza hívattatta velem a Vodafone ügyfélszolgálatát, mert nem hitte el, amit a hölgy mondott, és milyen jól tette, mert egy másik ügyfeles teljesen más infót adott a roaming díjjakról. Ha akkor nem hívom újra a Vodafone-t, még jókora telefonszámla is várt volna a csekk mellett. E miatt a Vodafonos hölgy miatt kell nekem 15.000 Ft-ot fizetnem?

J.