Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Tissot óra garancia!

lord40
User offline. Last seen 7 év 19 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/02/2010

Tavaly karácsonyra kaptam egy 103000Ft-os Tissot búvár karórát a feleségemtől.A nyáron elvittem a Balatoni nyaralásunkra és már a második nap után beázott teljesen!Ez nagyon megdöbbentett,hogy történhet ilyesmi egy 200 méterre hitelesitett exklusiv órával?!Mivel Györben lakom igy postán felküldtem Bp-re (röpke 2300Ft-os posta költséggel)a szakszervizbe ahol már a 3. hete nem történt semmi többször telefonáltam,de mindig csak a türelmemet kérik ami már lassan a végénél jár!Az órára 24 hónap garancia van ,nem tudom meddig kell még várnom,vagy megtehetem hogy visszakérem az órát és a forgalmazónál kérem a cseréjét mivel 15 nap alatt sem tudták megjavitani??Vagy mi ilyenkor a teendő,sajnos nem ismerem ki magamat a jogszabályokban!!?

lord40
User offline. Last seen 7 év 19 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/02/2010
Bocsi,de nincsen itt senki

Bocsi,de nincsen itt senki aki segiteni tudna??Előre is köszi minden jó tanácsot'

Éredekes témák