Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

elveszett garanciajegy pótlása

Nincs válasz
Balla Attiláné
User offline. Last seen 7 év 43 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/16/2010

Cégünk vásárolt a gyöngyösi Tescoban egy fúrógépet. Sajnálatosan a garanciajegy elveszett. A Tesco elzárkózik a fúró garanciális javításával a garancia papír hiánya okán. Kérdés: egy garanciával regisztrált termék esetén, miért olyan követhetetlen a garanciális történet? Szerintem egy garanciajegy elvesztése nem főbűn. Várom a választ, milyen megoldás van, egy elveszett papír pótlására?