Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

T- Mobile ( a szolgáltatók szégyene )

Anonymous

Trémobil

Genu1987
User offline. Last seen 7 év 44 hét ago. Offline
Csatlakozott: 11/19/2010
Garancia

Kezdem az elejéről, remélem valaki tud tanácsot adni!

Kb. 4 héttel ezelőtt bevittem a telefonomat(samsung 5600) a helyi T-Mobile üzletbe. Mivel nem tudtam tölteni a telefonomat. A szervizes megnézte egy benti töltővel és ott Ő tudta tölteni a telefonom. Mondom szuper akkor kérek egy új töltőt és minden rendben. Erre mondták, hogy nincs ehhez töltő, rendelni kell menjek jövő héten. Mentem a következő héten, akkor ugyan az a szervizes mondta, hogy még nem érkezett meg a töltő, de megnézné a telefont, hátha mégsem a töltő a hibás, ezt nem értettem, de oké. Kb. 20 percet vártam és mondta, hogy a telóval van gond Ő nem tudja javítani elküldi a Pesti szervizbe, majd jön az sms, hogyha mehetek, mivel garanciális november 15-ig. Jön az sms mehetek. A telefont nem javítják meg mert nem rendeltetésszerűen használtam a telefont, így csak önköltséggel javítják.
Kérdeztem is, hogy lehet nem megfelelően tölteni, mikor csak kihúzom és bedugom, ez annyira nem nehéz feladat.
Ismét visszaküldték Pestre, kértek javítási árat, hogy mennyibe fog fájni nekem. Hívtak 2 napra rá, hogy 37000 Ft. A telefonom nem került anno annyiba, nem kértem a javítást!
De én nem értek egyet azzal, hogy garancián belül nem javítják meg a telefont!
Elég annyit beleírni a javítási papírba, hogy nem rendeltetésszerűen használta és már kész is? Rengeteg telefonom volt már és mindegyikkel megvoltam elégedve, csak azért cseréltem le őket mert lejárt az előfizetés rájuk és egyikkel sem volt sosem gondom. Ezt a telefont is nagyon szerettem, minden rendben volt eddig.
Van ilyenkor valami amit még tehetek? Fordulhatok valami külső szervizhez? Vagy nyugodjak bele, hogy vehetek új telefont és a garancia meg nem ér semmit, ha a szolgáltató azt akarja?

Tomyyy (nem ellenőrzött)
Számla

Sziasztok!

Nekem is van egy jó sztorim ezzel az ügyfélellenes bagázssal kapcsolatban!

Vettem a T-Mobile-nál egy készüléket részletre! a SIM kártyát nem akartam használni, mert van (illetve jövő héttől csak volt, megyek a Telenorhoz) egy 50 számos flottám! Nyilván olcsóbb azt használnom! Fizettem azt a K****a számlát minden hónapban, a fizetési határidő előtt legalább 3-4 nappal hamarabb!

Erre kapok, egy levelet, hogy nem fizettem be még májusban egy részletett,és átadják behajtásra az ügyemet!
DE ha 18-ig befizetem nem történik semmi minden megy tovább! NA a levelet 25.-én kaptam meg! Vicc
Tök jó! Felhívom az iszonyat arogáns behajtásis kis taknyot, ( már 40 perc várakozás után diskurálhattunk is) hogy akkor most MI VAn! Mondja, hogy ez a helyzet, fizessem ki a maradék lovét plusz a kötbért, mert baj lesz! röpke 120 ezer Ft
Erre kicsit kiakadtam, hogy mégis ezt hogy gondolják, mikor én tudom bizonyítani a befizetéseimet!

Végülis kiderült, hogy egy számlát nem küldtek (nem kaptam) meg! Oké most azonnal bemegyek és rendezem!
Erre a kis sz*ros kőbunkón közli, szívás már nem lehet! Fizessem ki az egészet! ANYÁD

A T-pontban szintén nem tudtak mit hozzászólni, azon kívül , hoyg a rendszer küldött augusztusban sms-t!
JA, csak a nem használt számra! Hiába jeleztem szerződéskötéskor, a fogyatékos ügyfélszolgának, hoyg nem fogom használni, és adjunk meg másik számot! NEM LEHET!

Így fizethetek! Ennyit a jövőbeni sikeres együttműködésről!

Szánalmas T-Mobile!!!

Aki teheti kerülje ezt a patkány szolgáltatót!