Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Kártyás mérőóra

Nincs válasz
dori74
User offline. Last seen 9 év 35 hét ago. Offline
Csatlakozott: 12/06/2010

Családsegítőben dolgozom, ahol egyre több alkalommal találkozom az alábbiakkal: Az EON felszereli az előrefizetős mérőórát és arra biztatja a felhasználókat, jöjjenek be a Családsegítő Szolgálatba, ahonnan a családgondozó (!) hívja fel telefonon (kinek a telefonján??) a szolgáltatót, bizonyítsa a családgondozó (hogyan?), hogy az ügyfél befizetett az EON számlájára bizonyos összeget (nekem kell elmondanom, mennyit). Akkor a szolgáltató azonnal ad egy kódot, amivel a kliens feltöltheti óráját - magyarán lesz árama. Faxolhatjuk is a csekket (kinek a terhére??), de akkor a könyvelési idő miatt csak később kapja a kódot a kliens; volt olyan, hogy befizette reggel, este meg lakásunkra jött segítséget kérni a kliens, mert kikapcsolták az áramot nála.
Ügyfélszolgálat 24 km-re van tőlünk, ráadásul annyi az ügyfél, ha be is tud utazni a kliens (10-ből 1), akkor is sok órás várakozásra számíthat. Egy ügyfelünk elmondta, hogy este fél 7-kor (!) került sorra.
Kérdéseim: az EON hogyan gondolja, hogy a Családsegítő Szolgálatnak ad feladatot? vagy történt valamilyen megállapodás a két intézmény között??? Lassan már jutalékot kérhetnénk, ugyanis a legtöbb kliens EON problémával keres minket - ami nem kifejezetten szociális munka. Miért nem gondoskodik a szolgáltató a megfelelő, gördülékeny ügyintézésről . szerencsétlen ügyfél telefonálni és faxolni sem tud mindig, hiszen pont' azért kapott kártyás órát, mert nem tudott fizetni. Másrészt: a telefonvonal, a fax-vonal egyfolytában foglalt; ha meg nem segítek, rám mérges a kliens, nem érti, hogy ha az EON ide küldi, miért nem segítek. Továbbá: hogyan azonosít be engem, a családgondozót a szolgáltató? A hangom alapján? Hiszen bárki mondhatja, hogy ő én vagyok és családgondozó - visszaélhetnek a nevünkkel.
Az EON-t próbáltuk már keresni, hogy küldjön hozzánk hetente egy-két alkalommal ügyfélszolgálatost, aki helyben intézheti az ügyfelei dolgait. Hiszen őket ezért fizetik. Minket nem.
Várom megoldási javaslataikat.
Köszönöm
Dori