Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Második hibásodás kezelése

Nincs válasz
Manon
User offline. Last seen 8 év 4 nap ago. Offline
Csatlakozott: 01/14/2011

Kedves Fórumozók,
Lenne egy remélem egyszerű kérdésem, amelyre segítséget várnék.
Október 5.én vettem egy S.Oliver magasszárú bakancsot az egyik cipőüzletben. Elég borsos áron 13.990HUF volt. A második héten a bal láb bélése kiszakadt elég hosszan. Visszavittem, elmondtam a problémát és az üzlet vissza is vette, javításra. 10 nap alatt megjavították, majd hazavittem. Használtam két és fél hónapot, majd tegnap észrevettem, hogy mindkét sarkánál kezd elválni a műbőr a ragasztásnál.
Ma mindenképp visszaviszem az üzletbe.
A kérdésem az lenne, hogy kérhetem a cipő cseréjét, vagy levásárlását az összegnek, vagy meg kell elégednem egy újjabb javítással.
Ha lehetne inkább a cserét szeretném, mert ezzel a cipővel eddig csak a gondom volt, pedig nem olcsó darab. Többet várna az ember egy új cipőtől mint két hét, majd 3 hónap.

A tájékoztató füzeten a következő szöveg áll:
A lábbeli cseréjét abban az esetben lehet kérni, amennyiben egyszer már javították és a szavatossági időn belül ismét meghibásodott. (De ezt hogy kell érteni? Hogy kétszer kell ugyan ott elszakadnia a bélésnek, hogy cserés legyen, vagy a meghibásodás alatt minden egyéb hibát is értenek? pl: ragasztás elválik)

Várom válaszaikat és tanácsukat, Köszönettel,
Manon