Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

MBT Cipő

Nincs válasz
manóca
User offline. Last seen 8 év 9 hét ago. Offline
Csatlakozott: 01/14/2011

2010. március 4-én vásároltam Miskolcon egy MBT Sabatu Black 37213 Cipőt. Ezt már 2010. szeptemberben javítattnom kellett a saroknál lévő tépőzár kopása miatt. Ezt a gyártó elvégezte. A terméket ekkor javítva visszakaptam. 2010. december végén a cipőt újabb hiba miatt az egri Tesco-ban lévő üzletükbe ismét bevittem, mivel, a szenzoron töredezési nyomok láthatók a jobb lábbeli külső felületén. Azt a választ kaptam, hogy 2011. januárjában vigyem vissza a cipőt. Ezt megtettem, 2011. január 04-én. Sajnos, 2011.január 13-án visszakaptam a terméket, mivel 6 hónapon túli a bejelentés, az általuk megjelölt szervezetek által kiállított szakvéleményt kérnek tőlem. Mivel nem olcsó termékről van szó, kérem segítségüket abban, hogy kihez forduljak. Az általuk megadott telefonszámokat hívtam, de sajnos egyik sem elérhető többszöri hívás után.
Ha mégis úgy döntök, hogy bevizsgáltaton a cipőt, hova forduljak és mennyi ennek a költsége?
A kiadott jegyzőkönyvben még az is szerepel, hogy "amennyiben ezt a szakvéleményt bemutatom, akkor veszik át a cipőt, és szakszekvízük megvizsgáltatják, és a megoldási lehetőségekről tájékoztatást kapok."
Ha az általam fizetendő javítás lenne a lehetőség és mindezt véghezvinném, már egy új cipő árát kellene kifizetnem?

Köszönettel:
Kiss Margit

Érdekes témák