Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

elhúzódó garanciális laptop javítás

Nincs válasz
slaci
User offline. Last seen 7 év 24 hét ago. Offline
Csatlakozott: 01/21/2011

Tisztelt Fogyasztó Védelmi Felügyelőség!

2010 december 16-án vásároltam egy dell laptopot a szegedi notebook.hu-ban,mely december 18-án hibás lett és mivel ez hétvégi napon volt legközelebb december 20-án hétfőn tudtam vissza vinni az üzletbe, itt december 23-án közölték velem hogy a notebook hardver hibás és felküldik Pestre a szervizbe.Kérdésemre miszerint ez meddig tart, azt válaszolták hogy január második hetében kész lesz.Január második hetében fel hívtak hogy alaplapot is cserélnek ezért a következő héten várható a laptop érkezése.Ezután január harmadik hetében a laptop szállítást eltolták a mostani hétre és most tegnap közölték velem hogy jövő héten fog érkezni.Tehát tegnaphoz képest már eltelt egy hónap és a garancia szerződésben 15 napos javítási határ idő van meghatározva, és ha csak a munkanapokat számolom akkor is bőven túl lépték a 15 napot.Kérdésem csak annyi lenne hogy ez esetben mit tudok tenni és van-e lehetőségem a javítás helyet a csere kérésére?

Mielőbbi válaszukat előre is köszönöm

lászló