Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Sonyericsson xperia x10 mini pro

Nincs válasz
Htibor
User offline. Last seen 7 év 8 hét ago. Offline
Csatlakozott: 02/22/2011

Mi lehet a
megoldás a következő problémára:
vásároltam a Vodafonál egy telefont
egy Sony Ericsson Xperia X10 mini pro telefont , a vásárlás időpontja
2011,01,08. a probléma a következő kb. egy hét múlva
nem érzékelte a memória kártyát , ekkor szervizbe vittem
2011.01.15.-én, a szervizben volt 2011.01.27.-ig.
A szervizben megállapították, hogy idézem :
-"a telefon szétszerelése után az áramköri panelen idegen eredetű
folyadékra utaló (oxidációs) nyomokat találtunk".

A munkámból adódóan nem mindig egyenletes hőmérsékletű ,helységben vagy
hermetikusan zárt tokban használtam, igaz ,hogy a konyhában is tároltam,
de ez nem hiszem ok lehetne arra ,hogy egy 2 hónapos telefon teljesen
használ hatatlanná váljon! A mai napra már addig jutottam, hogy be sem
tudom kapcsolni!

Kérem segítsenek, hogy ilyen esetben mi a teendő!