Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

mp4lejátszó

Nincs válasz
Vivien
User offline. Last seen 7 év 18 hét ago. Offline
Csatlakozott: 03/12/2011

Sziasztok!

Vettünk testvéremnek egy mp4 lejátszót.Kb a megvételtől számított 3. napon elromlott a fülhallgató dugója.( ha más fülhallgatóval próbáltuk akkor sem működött rendesen, csak az egyik fele szólt, viszont ha más mp4en próbáltuk ki a fülhallgatókat ott működtek rendesen) Visszavittük. 3,5hétig volt náluk, tegnap telefonáltak hogy érte lehet menni, azt mondták hogy természetesen ameddig náluk volt annyival hosszabbodik a garanciája .Anyukám és a tesóm érte is mentek.Csak este vettük észre hogy nem írtak semmit a garancia papírra, viszont az mp4-et szétszedték, ez látszik,ráadásul a microSD kártyafoglalat belül el van csúszva kb. 3 millimétert, ezért nem tudjuk belerakni a memóriakártyát(ezt csak most vettem észre egy órája kb.) Mit tudunk most csinálni? Arról hogy szervizben volt, csak annyi "bizonyíték" van, hogy ragasztottak egy papírt a dobozára hogy Metro + egy kódot. Attól félek, hogy azt fogják mondani hogy mi szedtük szét, ezért nem lehet beletenni a memóriakártyát, és nem fogják elismerni hogy náluk volt szervizben. Mit mondjunk nekik amikor visszavisszük? Fogyasztóvédelemhez ezzel lehet fordulni?

Előre is köszi