Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

EBOLT garanciális javítás megtagadása

Nincs válasz
hz213
User offline. Last seen 7 év 31 hét ago. Offline
Csatlakozott: 04/06/2011

2011. 02. 28-án vettem az EBOLT -ban egy Silicon Power Armor A80 640 GB, 2,5” típusú külső merevlemezt. A vásárláskor a csomagolás eredetinek tűnt, viszont a csomag nem volt leragasztva. Még aznap otthon kipróbáltam, tökéletesen működött. A használat során vettem észre, hogy a belseje kissé mozog, nincs stabilan rögzítve a külső borításhoz. Amikor jobban megnéztem, akkor láttam, hogy a készülék csavarjait korábban valaki meglazította, ami csavarfejen lévő kopásból egyértelműen megállapítható volt.
04. 04-én vittem vissza, ahol felvették garanciális javításra, majd visszaadták azzal, hogy a szerviz szerint a kopott csavarok miatt a garancia érvénytelen.
Mellesleg ütésálló, és fizikailag még akkor sem sérül meg, ha valaki leejti, vagy egy kocsi átmegy rajta.
A szervizben azt feltételezik, hogy egy több mint húszezer forintért 2 év garanciával munkaeszköznek vásárolt készüléket, ami tökéletesen működik, és az ütésállósága miatt fizikailag sem sérülhetett meg, otthon szétszedtem, majd összeraktam, és leadtam garanciális javításra.
Amikor elmondtam a történetet, azt mondták, hogy ők nem tudnak mit tenni (vagy nem akarnak), mehetek a fogyasztóvédelemhez. Ennyit az E-bolt -ról, nem mondhatni, hogy korrekt cég.