Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

KSZDÉSZ

Nincs válasz
StellaIlona
User offline. Last seen 9 év 20 óra ago. Offline
Csatlakozott: 08/01/2011

Problémám a cimben szereplő szolgáltatással kapcsolatban adódott. 2009.09.24-én a munkahelyemre bejött egy idegen hölgy és a KSZDÉSZ igazolványt népszerüsitette. A jelenlévő kollégáim, kb. 20 fő, velem együtt láttak fantátiát a szolgáltatásban, így igényelték az igazolványt, 600 Ft- befizetése ellenében.
Ezt követően, az akkor kapott ideiglenes (papir) igazolványt használtuk, én több alkalommal használtam welness szállóban, étteremben stb.
Közben vártuk, hogy megküldjék a 600 Ft ellenértékeként a plasztik kártyát amely végleges.
Ez év májusában a KSZDÉSZ honlapján feltüntetett e-mail cimeken érdeklődtünk, mikor kapjuk meg a kifizetett plasztik kártyáinkat, de válaszra sem méltattak.
Ez után, július elején a 1031 Budapest, Szentendrei út 164.- alatti címüktre ajánlott levelet írtunk, amelyben feltettük a plasztikkártya küldésével kapcsolatos kérdéseinket, illetve felajánlottuk, hogy inditsanak büntető feljelentést a minket becsapó csaló ellen, ha nem az ő megbizottjuk keresett fel bennünket. Természetesen a kártyák fénymásolatait elküldtük, melyen sorszámok és egyéb adatok is szerepelnek. Választ erre a megkeresésre sem kaptunk.

Kérdésem az lenne, tehetünk-e valamit még az ügyben, miért nem méltatnak válaszra bennünket, ha csaló áldozatai lettünk a KSZDESZ központ nem kell, hogy feljelentés tegyen a csaló ellen?

Előre is köszönöm a választ. Tisztelettel: S. Ilona

Érdekes témák