Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

nincs telefonom mégis vannak hívásaim

Nincs válasz
kataba
User offline. Last seen 6 év 12 hét ago. Offline
Csatlakozott: 10/25/2011

Sziasztok!

A problémám a telefon lenne:

A T-home szolgáltatóval kötött telefon,tv,internet szerződésem lejárt ez év májusban. Meghosszabbítottam,de úgy alakult hogy ez év szeptember 3-án elköltöztem ebből az albérletből.
Úgy volt hogy a párom marad ott, és át lett írva az ő nevére a telefon előfizetés. Én amikor eljöttem szeptember 3-án levágtam a telefon kábelt ami a lakáson belül volt. Ami amúgy is az enyém mert a szerelők nem kötötték össze a telefonnal nekem kellett szerelni,amikor bekötötték.
Elhoztam a számítógépet is.Közbe Úgy alakult hogy kibékültünk a párommal és másnap hozzám költözött az én lakásomba. Úgy hogy fizetjük a havi telefon számlát a t-home-nak májusig amíg hűségidős, de mindent leszereltünk dobozba van mert 30.0000 helyeznék át így azt nem kértük. Csak ami a problémám az az hogy küldték a szeptemberi számlát, és valami rejtélyes módon egész hónapra számláztak telefon hívásokat összesen 1444 forintot. És valószínű hogy októberben is telefonáltunk. Szerintük a számítógép is napi 24 ó van a neten adatforgalmat bonyolít. Na ez azért érdekes mert mint írtam szeptember 3-án levágtam a zsinórt elvittem a számítógépet, lekapcsoltuk a villanyautomatát /ez a fogyasztáson látszik/és azóta üresen áll a ház. Csak a kutyát járunk etetni.A házba rajtunk kívül nem tud bemenni senki .
Tehát nincs a házban semmi üres, festésre vár akkor hogy használhatom a telefont? Felhívtam a t-home reklamációs osztályát hogy vizsgálják ki de először azt mondták hogy küldenek részletes számlát és oldjuk meg,
most azt mondták hogy 30 nap a kivizsgálás. És nyugodjak meg tutira ki tudják vizsgálni biztos rákötöttünk egy telefont a levágott kábelre.Már azért is jó mert a telefonom interneten keresztül volt,tehát ha nincs modem bekapcsolva nincs telefon se. Kérdezném hogy ilyen esetben mit tudok tenni? Én hogy tudom bizonyítani hogy ott nincs semmi telefonálásra alkalmas eszköz? Tanuk vannak akik költöztettek legalább 10 ember hogy üresem maradt a ház. Ja és ahova költöztem más szolgáltatót veszek igénybe októbertől / addig nem volt semmilyen szolgáltatásom/ és számítógépben a hálókártya is ki lett cserélve tehát ez alapján sem jelezheti hogy kapcsolódok az ő szolgáltatásukhoz.
Tehát szerintük a nem létező telefonon hívásokat kezdeményeztünk.Azt tudom hogy nem vagyok hajlandó olyan hívásokért fizetni amit nem hívtam. És ki tudja hogy amikor ténylegesen volt telefonom /augusztusig/mennyi plusz hívást tettek rá ezt már ki sem lehet deríteni és az ember ezt nem is nagyon tudja ellenőrizni

Volt már valaki ilyen telefon helyzetben közületek? Kérem írjon

Köszönöm további szép napot

Katalin

Katalin

Érdekes témák