Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Internet és

Nincs válasz
Osi84
User offline. Last seen 5 év 34 hét ago. Offline
Csatlakozott: 08/21/2012

Tisztelt Fórumozok!

Olyan kérdéssel fordulok Önhöz/Önökhöz, hogy 2011.december. 1.-jével. Az X Kft. átadta az internet szolgáltató, az szolgáltatást átadta a y Nyrt.-nek. Amiről nem kaptam megfelelő tájékoztatást! Így az X Kft.-nek fizettem továbbra is az internet szolgáltatás havi díjját. Miután értesültem erről a változásról az X Kft. –nél már több mint 32.000 forint túlfizetésem volt, amit a szolgáltatónak a tájékozatlanságomnak köszönhetően folyamatosan utaltam, a Y Nyrt.-nél ezzel párhuzamos viszont számlatartozásom lett. A problémám igazából az lenne, hogy az X Kft. Többszöri megkeresés után sem utalta vissza nekem ezt az összeget és a mai napig is csak annyi információt kapok tőlük, hogy rengeteg ilyen ügyfelük van és apránként utalgatják csak vissza ezeket az összegeket és jelzi a csoport vezetőjének, hogy sürgessék, meg az ügyemet, amit felettébb felháborítónak tartok, mert jogtalanul „bitorolják” a pénzemet és nem látok rá sok esélyt, hogy a közeljövőben vissza kapjam ezt az összeget, amire szükségem lenne. A kérdésem az lenne, hogy mi módon tudnám elérni, hogy ezt az összeget reális időn belül vissza tudjam követelni az X Kft.-től, és tudok-e esetleg valami nemű kárpótlást is igényelni, 5 hónapig potyára fizettem feléjük és lassan 2 hónapja nem tudom vissza szerezni tőlük az általam tévesen befizetett összeget!

Segítségüket előre is köszönöm!

Tisztelettel:
Osi