Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Szolgáltató nem adott számlát. Hogyan reklamálhatok?

Nincs válasz
Senga81
User offline. Last seen 3 év 22 hét ago. Offline
Csatlakozott: 06/13/2014

Lakóközösségünk készíttetett egy játszóteret a gyerekeinkenek. A vállalkozó, aki készítette nem adott számlk.át a kifizetésről. Fél év múlva azonban a játszótorony (rendeltetésnek megfelelő használat mellett) elkezdett szétesni, csavarok kijöttek a helyükről, és így veszélyesnek ítéljük. Hónapok óta próbáljuk hívni a vállalkozót, hogy javítsa meg, de ígéreten kívül mást nem kapunk. Mi a teendő? Fordulhatunk-e fogyasztóvédelemhez?