Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Vodafone

kralyferenc
User offline. Last seen 9 év 36 hét ago. Offline
Csatlakozott: 10/05/2009

HTC telefonom közel 30.000.-Ft-os internet számlát generált meghibásodás miatt. Leadtam szervizbe. kicserélték az alaplapot, billentyűzetet. Összekarcolták az érintő képernyőt, összeolvasztották a telefon hátlapját. A hibát persze nem állapították meg. Több, mint 3 hónapja húzódik az ügy.

Eredmény:
- telefonom 11 hete szervizben
- kimenő hívásaim letiltva
- a behajtó cégük Credit Express perrel fenyeget, már ügyvédi levél is jött
- Telefont nem akarják kicserélni
- az összeget nem akarják jóvá írni
- egy gagyi cseretelefonnal kell küzdenem

Többször telefonon és írásban panaszt tettem náluk, de konkrétan le sem sz..ják.

Kérdés, milyen jogalapon csinálhatják ezt?

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv

kralyferenc
User offline. Last seen 9 év 36 hét ago. Offline
Csatlakozott: 10/05/2009
A fejlemény annyi az ügyben,

A fejlemény annyi az ügyben, hogy a szolgáltató letiltotta a kimenő és bejövő hívásaimat. Hosszas (órákon át több napon keresztül) vita után, elismerték a hibájukat, díjmentesen visszakapcsolták a számomat. Persze kár téríteni nem hajlandóak. A készülékem 4 hónapja szervizben van, megjavítani képtelenek, kicserélni nem hajlandók. Remélem rövidesen lezárul az ügy, de fogyasztóvédelmi feljelentést is tettem elvileg. Remélem a hivatal mielőbb kivizsgálja az ügyet, és megbünteti a felelősöket. Folyamatos félrevezetés, mellébeszélés, felelősség elhárítás megy a szolgáltató részéről.

Azt tudom tanácsolni mindenkinek, hogy álljon ki az igaza mellett, és harcoljon. Megéri.

Móni21
User offline. Last seen 9 év 28 hét ago. Offline
Csatlakozott: 02/11/2010
Írj levelet!

Szia! Az egyik ismerősöm is így járt egy esetben és őt is leszarták, kinevették! Ő írt egy levelet az anyacégnek ami külföldön van(azon a nyelven), és láss csodát pár nap múlva csörgött a telefonja, hogy kicserélik, mivel megfenyegették a magyar céget, hogy elvesznek tőlük mindent! Sok szerencsét! Móni

Szaszu
User offline. Last seen 9 év 39 hét ago. Offline
Csatlakozott: 11/12/2009
Vodafone mobil internet túlszámlázás

Vodafone-nál van mobil előfizetésem aminek a havidija 10000ft. ami felhasználható telefonálásra és internetezésre. 3GB internet forgalmat fedez ez az összeg. E hónapban meghaladtam a megengedett 3GB forgalmat +3GB többlettel. Ezért a Vodafone kiszámlázott 101678ft-ot a 10000ft-os havidijon felül! Panaszom a következő:
- Nem értesitett a vodafone akkor amikor meghaladtam a megengedett havi 3GB-os forgalmat!
- Mivel 3GB az 10000ft havidij ellenében használható a további +3GB az 101678ft- ért szinte rablás és szerintem ha az uzsora kölcsön büntetendő akkor ez egy multi cég által elkövetett bűncselekmény!

Kérem segitségüket, mit tehetnék az ellen, hogy ezt a hatalmas összeget behajtsák rajtam?

A vodafone ügyfélszolgálatnál a panaszomra az volt a válaszuk, hogy nem kötelesek figyelmeztetni arr, hogy túlléptem a megengedett 3GB forgalmat!

Válaszukat elöre is köszönöm
Horváth Claudia mod209@gmail.com

Liberte
User offline. Last seen 9 év 27 hét ago. Offline
Csatlakozott: 02/11/2010
Vodafone

A Vodafone-nál van 1GB előfizetésem egy éve. Nem is használom, mert itthon kábelnet van. Ennek ellenére kaptam egy 17 ezer Ft-os számlát,
mert állítólag ilyen összegben volt letöltésem. Komolyan mondom, egyáltalán nincs használva a stic. Mit lehet ilyenkor csinálni? Vagy Magyarországon csak a szolgáltatónak van igaza?!

Liberte