biztositó
biztositó
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
2008 01 01 -töl kötöttem szerződést a GENERTEL biztosítóval.(kötelező!) idén márciusban sietségemben nem húztam be a kéziféket rendesen elgurult az autó nekiment egy másik parkoló autónak.normálisan megegyeztünk a tulajdonossal oda adtam a „betét lapot” ahogy illik .én hibám volt,nem volt mit szóljak.a GENERTEL biztosító szakértője szerint a GENERTEL nem fizet mivel álló autó nem karambolozhat,és az az autó aminek nem működik a motorja nem gépjármű.pedig van neki forgalmija!és kell fizetni a biztosítást.abban igaza van hogy álló autó nem karambolozhat! csak az enyém gurult!!!végül el intéztük a tulajjal a kárt(127000 ft) minden rendbe volt,lett.erre kapok egy levelet a GENERTEL-töl hogy az éves díjat megemelik 131 919ft-ra! mivel 2009. 05 07-én volt”az első kárfizetés dátuma”!!!fel hívom a károsultat ,rákérdezek hogy ő erről mit tud?természetesen semmit!mivel a telefont nem igazán veszik fel csak fizeted a perceket, gondoltam be megyek Bp-re az irodába,Dévai utca 26-28 ahol meg mondták semmi keresnivalóm ott, menjek a Váci út 19be.ott egy kedves úri ember azt mondja ő erről nem tud nyilatkozni de mindjárt meg érdeklődi. „reggel 09.35′-kor be telefonál az irodába valahova, ahol bocsánat kéréssel kezdi hogy ilyen korai órában zavar! (ahhoz képest hogy én 02-kor kelek!)egy kb 10percnyi beszélgetés után, kiderült hogy téves a levél nem így áll a helyzet minden marad a régiben. vagyis bónusz stb.megjegyzem még annyit sem mondtak ELNÉZÉST v BOCSÁNAT!a levél aláírva vezérigazgató+ügyvezető igazgató igaz fény másolt de érvényes.mit várunk az alkalmazottaktól? megjegyzem 2008ban kb 10szer telefonáltam amíg meg kaptam a csekket és a zöld kártyát közelebb a második negyed évhez mint az év elejéhez és kölcsön autóval kellet járjak.kérdem én önöktől ha nem megyek be az irodába (bár azt mondtak! küldtek volna másik levelet!)ki nézet volna utána a „tévedésnek”? miért nem elsőből veszik észre a hibát? hátha olyan hülye vagyok hogy nem reklamálok?amint értettem nem ez volt az egyetlen téves levél ami ki volt küldve!elképzelem amint újra átnézik az adatokat!ha váltok biztosítót (ami biztos)milyen adatokat küldenek ki?ennyit a GENERTELröl!gondolják meg!!!ja! és ki fizeti az utána járást mivel szabadnapot kellet ki vegyek, +üzemanyag+idegesség stb!bocsánat hogy irtam!
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Egy érdekes helyzetre szeretnénm felhívni a figyelmet a kötelező biztosítások terén, amelynek én is egyik megtapasztalója vagyok:
Eddig nem tudtam, de most már a saját káromon megtapasztalva igen, hogy az alkuszok által működtetett biztosítási portálok, bár hirdetéseikben azt állítják, hogy a „piacon létező legkedvezőbb ajánlatot” kalkulálják ki a számomra, és „árgaranciát” vállalnak erre, gyakran figyelmen kívül hagyják a piac olyan szereplőit, akik náluk kedvezőbb feltételeket kínálnak. Mint például az én esetemben is: a Netrisken kötöttem biztosítást, majd később rájöttem, hogy az Union Biztosító által üzemeltetetett Union24-en sokkal, éves szinten kb. 10,000 Ft-tal jobb az ajánlat az én kategóriámban, de ez nem szerepel a kínálatukban, így nem is ajánlották fel. Szerintem még sokan lehetenek így az országban, akik egyik vagy másik portállal így jártak, de valószínűleg elenyésző hányaduk vette a fáradságot, hogy leellenőrizze a hirdetések „holtbiztos”, „garantált” állításait. Tehetnek még valamit vagy törődjenek bele, hogy – finoman fogalmazva – félre lettek vezetve?