Volánbusz
Volánbusz
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
A Volán társaságoknál tapasztalható szolgáltatói hiányosságokról, a szolgáltatás minőségéről…
Szélesebb körben szeretném itt közzé tenni a 2009. december 24-én megélt esetemet, és amit a Volán fórumán, majd a „Kommunikációs Iroda”-val e-mail-ben történt levélváltással folytattam.
A panaszomat a Volán fórumon, majd kérésükre e-mail-ben küldtem:
„Üdvözletem!
Népliget, december 24. 14:20, Bugyi célállomás, 28-as kocsiállás.
Érkezés: Alsónémedi, Szabadság tér.
Kedves Volán-illetékes!
Ez hogyan fordulhat elő???
A járművezető kérdésemre elmondta, ezen időpontban, azonos
kocsiállásról két járat indul…
Pechem van, a Bugyira induló most épp a 29-es kocsiállásról indult…
Tehát átsétálok, vagy újabb menetdíjért visszaszállít Budapestre…,
de több járat nem indul Bugyira!!!
Az akkori keresetlen szavaimért ismételten elnézést kérek a
járművezetőtől, remélem mindezt az illetékesekre zúdította…
Kíváncsian várom magyarázatukat!
Természetesen a Fogyasztóvédelem is értesült az apró (és mint
kiderült: MINDENNAPOS(!)) bakijukról!
Spinyhért András”- kelt 2010.01.05.
Válasz érkezett:
„Tisztelt Spinyhért András Attila!
Munkánkat segítő bejelentését köszönjük. Számunkra nagyon fontos utasaink észrevétele, bejelentése, hogy a feltárt problémák megoldása után, szolgáltatási színvonalunkat javíthassuk. Sajnálattal értesültünk az Ön által leírtakról.
2009. december 24-én az ünnepre való tekintettel autóbuszaink munkaszüneti nap szerint közlekedtek. Sajnálatos módon, technikai okok miatt, azon a napon két autóbuszunk indulási helye ugyan arra a kocsiállásra esett.
Az ügy kapcsán, a hibát észlelő, de Önt nem megfelelően tájékoztató autóbuszvezetőnket, valamint forgalmi szolgálattevőnket figyelmetlenségük miatt felelősségre vontuk.
Felhívtuk figyelmüket a pontos, szabályok szerinti munkavégzésre, valamint a teljes körű utastájékoztatás, és az udvarias, szolgáltatói magatartás fontosságára.
A történtekért elnézését kérjük. Bízunk benne, hogy a későbbiek során hasonló probléma nem merül fel, és teljes megelégedéssel fogja igénybe venni szolgáltatásainkat.
Budapest, 2010. február 1.
Üdvözlettel:
Kommunikációs Iroda
Volánbusz ZRt.”- kelt 2010.02.01.
Természetesen nem hagytam annyiban:
„Tisztelt Volán Zrt.!
Szeretném ismételten felhívni figyelmüket, hogy MINDEN munkaszüneti
napon azonos kocsiállásról indul az említett két járat.
Az sem elhanyagolható tényező, hogy a Pénztárak és az Információs pult
is zárva tartott aznap ( a közelében várakoztam és több utas tőlem
próbált információhoz jutni).
Az előírásaik szerint kizárólag előre váltott menetjeggyel vehetem
csak igénybe a szolgáltatásukat (és az automatából egy szót sem tudtam
kihúzni). Ebből adódóan a gépjárművezető csupán kezelte a
menetjegyemet.
A gépjárművezető stílusával semmi problémám nem volt, a
szolgálattevővel pedig nem találkoztam.
A „technikai okkal” van problémám!
Gondolják végig…
A Bugyira induló busz a 29-es kocsiállásról indult, mert a kijelölt
28-as kocsiálláson az Alsónémedire induló járat mögött-mellett nem
volt hely, hiszen a 27-esen is állt egy busz.
Ezek alapján feltételezem, hogy a 29-es kocsiállás abban az időpontban
szabad volt.
Azaz a „technikai ok” egy billentyű leütésével megszűnik probléma lenni.
A levelük alapján Önök a gépjármű vezetőjét és a szolgálattevőt hibáztatják…
Sajnálom, ezzel az elintézési móddal nem értek egyet és nem fogadom el!
Kérem, hogy a „technikai okot” szüntessék meg a bűnbak keresés helyett!
További tájékoztatásukat várom!
Spinyhért András Attila” – kelt 2010.02.01.
Örömmel venném, ha a további lépésekről, jogi háttérről tájékoztatást tudnak adni, vagy további hozzászólásokkal, panaszokkal megtisztelnék a topic-ot!
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
A mai napig nem kaptam választ a „szabványlevél” utáni reagálásomra 🙁 !
S.A.