Tápegység
Tápegység
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Üdv Mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni tőletek,hogy mit lehet annak ügyében tenni hogy:
2009.január 16.án vásároltam egy HKC USP-7600as 600W-os tápegységet az Extreme Digital-ban a Mammutban.Azóta nem voltak képesek megjavítani a tápegységem a mai napig.Úgy határozták meg,hogy 2-4hét maximum a javítási idő.Próbáltam elérni őket telefonon,hogy mondjanak valami hírt a tápommal kapcsolatban,de persze a szervizet nem lehet elérni még mindig telefonon bármikor is próbálkozom,mert mindig minden munkatársuk elfoglalt.Ekkor az ügyfélszolgálatot hívtam.Nekik persze nincs kapcsolatuk a szervizzel és csak annyit tudtak mondani,hogy rossz a vonal.Itt elfogyott a türelmem ezért bementem a Visegrádi úti szervizbe, egyszer 4hét után akkor azt mondták hogy következő hét közepe fele kész lesz és majd értesítenek sms-ben.Vártam,de azóta se jött meg az sms így hát ma megint bementem. Mondtam nekik,hogy most már több mint 5hét telt el és szeretném már visszakapni a tápegységem kicserélve mivel a határidő lejárt vagy legalább a pénzt visszakérni. Persze erre nem voltak hajlandóak. Aztán közölték,hogy nem is itt van a tápegység hanem valahol valamilyen márkaszervizbe és, ha onnan vissza is jönne az is 3-4 hét. Ekkor megkérdeztem,hogy legalább az elérhetőségét elkérhetném annak a márkaszerviznek? Erre a válasz: Nem adhatja ki,mert bizalmas.Akkor meg egyáltalán minek van? Komolyan nem értem mért nem lehet beszélni egy szervizzel.Ha tudna valaki segíteni,hogy mit lehet tenni ilyen helyzetben megköszönném.
Tisztelettel: András
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Elnézést,de egy két dolgot elírtam.
Javítása: 2009. December 30.-n vettem meg a tápot és 2010. Január 16.-n adtam be szervízre.