Utazási iroda
Utazási iroda
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Teljesen tanácstalan vagyok a következő témában.
Befizettem a MALÉV airtours-nál egy városlátogatásos utat kb.2 hónappal ezelött.Kiválasztottuk a szállodát,az indulási és érkezési időpontokat.Párommal megszerveztük a napokat,hogy mindenre jusson idő.Két hete felhívtak, hogy a Malév törölte a visszajövő járatot,ezért hamarabbival tudunk csak hazajönni,majd a vonal megszakadt.Természetesen telefonszámot nem mutatott a kijelző így nem tudtam visszahívni.Ők nem próbáltak,de rá két napra kaptam egy e-mailt amiben már az új jegyünk volt.Felhívtam őket,hogy ez hogy történhetett.Közölték hogy én ezt szóban elfogadtam és ők nem tehetnek róla,hogy a MALÉV törölte a járatot.Álláspontom szerint én nem erre a szolgáltatásra fizettem be,hisz így 5 órával hamarabb kint kell lennem a reptéren,tehát gyakorlatilag a 3 napból elvesztek egy napot.
Sajnos semmilyen kártérítést nem hajlandók fizetni,a MALÉV pedig nem köteles.
Kihez tudok fordulni?Jogos-e a követelésem?
Válaszát előre is köszönöm.
Kedves korpino!
Köszönjük a bejegyzését! Úgy vélem, jogos a követelése. A területileg illetékes békéltető testülethez tud fordulni első körben, az ő elérhetőségüket megtalálja cikkeink között. Ha pedig ez sem vezet eredményre, akkor érdemes felkeresni a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot (nfh.hu) az ügyben, ők hazánkban a fogyasztóvédelem hivatalos szerve.
Kérjük, ossza meg velünk az ügy fejleményét is!
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Látogass el a panaszfal.hu oldalra, ott gyorsan kapsz szakszerű választ a kérdésedre.