Jótállás
Jótállás
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Tisztelt Fogyasztók.
A következő lenne a történetem.
2010.04.29.-én vásároltam egy Nokia N85 típusú mobiltelefon készüléket 70.000.- értékben. (GsmLine-tól)
Hamar kiderült azonban, hogy a készüléket nem tudtam feltölteni,mert folyamatosan csak töltött.
Felhívtam a szervizt, majd küldtek futárt (ugyanis győri vagyok de Pestről rendeltem) és visszavitte a készüléket. Másnap hívtak, hogy a telefonban nem olyan akkumulátor van amilyen kéne, (vagyis nem jót csomagoltak a dobozba) és még kérdik nem-e én cseréltem ki? Természetesen NEM!
Semmi gond akkor kicserélik a akkumulátort és visszaküldik. Jólvan gondoltam én.
Másnap meg is jött a telefon benne egy üzenettel, hogy kicserélték az akkumulátort így még kétszer töltsem 16órát, mert egyszer ők már feltöltötték. A telefon elég hamar le is merült így felettem töltőre.
Egész éjszaka és még másnap is töltött, de csak nem akarta feltölteni, vagyis a probléma továbbra is fenn áll.
(Kérdem én akkor, hogy töltötték fel?)
Ismét felhívtam a szervizt, küldték a futárt, elvitte.
Letelt a 15 munkanap így felhívtam őket, mit tudni a készülékről. A válasz, hogy még nem készült el,majd jelentkeznek.
Azóta is jelentkeznének ha nem hívom fel őket hetente,mire annyit hajlandóak voltak közölni, hogy töltésvezérlőt cseréltek, és most tesztelik. Ez mind szép és jó, csakhogy ennek már 1 hónapja. A válasz azóta is ugyan az, és már 2010.07.20. van.
Rákérdeztem lehetne-e szó cseréről mivel ilyen hosszú ideje szervizben van a készülék,erre az volt a válasz, hogy amíg javítani tudják addig nem cserélik!
Kérdésem az lenne, mit tudok tenni annak érdekében, hogy valaha még láthassam a készüléket, mivel szükségem lenne rá!
U.I. :Felháborítónak tartom, hogy mennyire kiszolgáltatottak vagyunk még ekkora összeg kifizetésekor is.
Válaszukat előre is köszönöm.