bútor javítása
bútor javítása
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
h, 05/21/2012 – 11:46
Segítséget szeretnék kérni!
A gyártótól vásárolt ülőgarnitúránk 3 hónap használat után olyan állapotba került, hogy kénytelen voltam a gyártóval felvenni a kapcsolatot és panaszt tettem. Az ülőgarnitúra kiült, hehe-hupás, kifelé lejt,gödrös. Leráztak azzal, hogy nagyon sok a munkájuk majd keresnek. Végül újra én kerestem őket és elvitték, hogy megtörténik a bútor javítása. Ennek most éppen 1 hónapja. Azóta várjuk, hogy történjen valami, de igazán már nem is szeretnénk újra visszakapni. Elment tőle a kedvünk. Gyakorlatilag kifizettünk 300 ezer forintot és 1 hónapja nincs bútorunk, nem történik meg a bútor javítása.
Milyen jogom van? Tud valaki segíteni?
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
#1
Offline
Kedves Dolcevita!
Én nem lennék ennyire türelmes. Első körben naponta hívogatnám a gyártót, hogy történjen meg a bútor javítása. Tapasztalatom szerint hamar elegük szokott lenni a telefonhívásokból, és eleget tesznek a kötelezettségüknek. Ha ez nem elegendő be kell ígérni, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fog fordulni a bútor javítása ügyében. Ha ez sem hat, akkor ezt tényleg meg kell tenni.