Mi szükséges egy lábbeli reklamációjához?
Mi szükséges egy lábbeli reklamációjához?
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Tisztelt FVF!
Tegnap a cipőm talpa elrepedt. Azonnal a kereskedőhöz fordultam, ahol az igen „kedves” eladó közölte, hogy csak úgy fogadható el a reklamációja a cipőnek, ha meg van a doboza is. Még azt is mondta, hogy fel is hívják a figyelmet erre vásárláskor. Közöltem vele, hogy én is a kereskedelemben dolgozom, és én úgy tudom, hogy a kereskedő kérheti ugyan ezt, de én, mint vásárló nem vagyok köteles megtartani a dobozt. Közölte, hogy hát felvesz jegyzőkönyvet, de feltünteti ezt, hogy nincs doboz. Mondtam rendben. Jegyzőkönyv kész. Mondjuk azt meg sem kérdezte, hogy mit szeretnék, simán ráírta, hogy javítás. Szerintem nem lehet egy elrepedt talpat javítani, de ez most részlet kérdés. A vicc az egészben: ugyanekkor vásároltam fiamnak is egy cipőt. Egy másik valóban kedves eladónál, kifizettem, köszönés, távozás. Hogy tartsam meg a dobozt? Nem mondta…
Szóval kell-e nekem a dobozt megtartani reklamáció érvényesítéséhez vagy sem?
Előre is köszönöm.
Üdv:
Gang
Székesfehérvár