Ennyit ér egy telefon
Ennyit ér egy telefon
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Tisztelt Fogyasztóvédelem!
2009.február 11-én vásároltam egy Sony Ericson W380i típusú készüléket,melyre egy év garancia van.2009.december 4-én telefonálás közben készülékem lefagyott ezért kiszedtem belőle az akkumlátort majd visszatettem…azonban hiába nyomtam a bekapcsoló joystickot, nem lehetett bekapcsolni.Elvittem abba a Pannon üzletbe ahol vásároltam és elmondtam mi a problémám,ők továbbították a Sony Ericson Márkaszervíznek nevezetesen a Cirma Hungary Kft.-nek.Eltelt egy hét,jött az sms, hogy készülékét megjavítottuk és átveheti.El is mentem érte azonban még mindig nem lehetett bekapcsolni.Visszamentem,megint leadtam,visszaküldte a Pannon a szervíznek.A mai napon ismét smst kaptam hogy készüléke elkészült,átveheti.Így is tettem de még a mai napig sem lehet bekapcsolni.Egyéves sincs a telefonom, van rá garancia(megjegyzem a Pannonos eladó felvilágosított hogy amennyiben nem javítható a készülék ez a garancia papír nem jogosít fel engem arra hogy másik telefont kapjak..én kis naív pedig azt hittem a garancia ezt jelenti)és most dobjam ki a kukába?!Bónusz csomagon keresztül vásároltam így „csak” 10.000,- Ft volt,amúgy lett volna 50.000,-Ft.A legfelháborítóbb az hogy mellékeltek egy jegyzőkönyvet a telefonhoz hogy működőképes állapotban van.Ezek szerint még annyira sem vették a fáradtságot hogy megnézzék vajon tényleg be lehet-e kapcsolni?!
Kérem segítsenek ezek után kihez forduljak vagy tényleg ennyit ér egy telefon?
Üdvözlettel:
C.Réka