gázszolgáltató csere

gázszolgáltató csere

Nincs válasz

Marietta
User offline. Last seen 11 év 21 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 02/01/2010

Mi még nagyon ,,újak” vagyunk a témában . Tavaly minket is megkerestek a Gas.hu-tól egy kedvezőbb díjfizetés ígéretével. Az átállást ők intézik, nekünk semmi dolgunk vele. Egy hónapon belül kijön az e.on, leolvassa a gázóra állását. Ezt kifizetjük nekik, onnantól pedig a Gas.hu-nak. Tisztán világos, nem is gyanakodtunk. Ez történt 2009. dec. 3-án. Havi elszámolásban fizettük a gázdíjakat, eddig nem is volt gondunk. A decemberi számlát késve az eddigiektől, jan. 29-én kaptuk meg. Másnap jött a hideg zuhany, egy 74.000 Ft-os számlával. Gondoltuk tévedés lehet, mert mi havi elszámolásban vagyunk. Telefon az e.on ügyfélszolgálatára /kb.6 perc mire elérjük, saját költségre természetesen/. A hölgy készségesen közli, hogy előre kalkulált számla a tavalyi fogyasztás alapján, egy összegben be kell fizetnünk egy hét alatt. Most már nézünk egymásra, mint Jenő a moziban. Kétségbeesett telefonálgatás következik: hallott már valaki ilyenről? Felhívtuk a Gas.hu üzletkötőjét, akinek szintén nem volt fogalma az egészről. Pénteken, ebéd után Magyarországon megszűnik az ügyintézés, néma telefonok, nekünk meg marad a hétvégi fejtörés. Hétfő reggel az egyik újság címlapján találkozunk egy hasonló esettel. A Fogyasztóvédelem válasza: nem érkezett eddig sok panasz. Ebbe mindenki szó nélkül beletörődik? Miért fizessek egy olyan szolgáltatásért, amit még meg sem kaptam? Mi lesz azokkal a családokkal, akik képtelenek kifizetni ezeket a nem csekély számlákat? Mi ez, büntetés? Nem akarjuk kifizetni a számlát, mert nem tartjuk tisztességesnek ezt az eljárást. Fizetést az elvégzett munka után következő hónapban kapjuk. Reménykedünk, hogy nagyobb nyilvánosságot kap a probléma. Tényleg, mi ilyenkor a megoldás?